مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بادامکی: دردنداشته باشم مقابل پاس بازی می کنم

حسین بادامکی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز از ناحیه دنده های قفسه سینه درد دارم و عصرامروز به ورزشگاه کارگران می روم تا با دستور دکتر زرینه برنامه های تمرینی و درمانی ام مشخص شود.

بادامکی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: حضوریا عدم حضورم در دیدار پاس هنوز مشخص نیست ولی اگر درد قفسه های سینه ام برطرف شود مقابل پاس بازی می کنم بادامکی درباره آسیب دیدگی اش گفت: دراواخر نیمه اول برای زدن ضربه سربه هوا پریدم و زمانی به زمین خودرم دنده های قفسه سینه ام به طوری درد گرفت که نمی توانستم صاف بایستم و به همین علت از مربیان خواستم که تعویض ام کنند.

بادامکی درباره بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و مانتوانستیم مثل بازیهای قبلی ظاهرشویم . البته تیم سپاهان هم همین طور بود . درمجموع من معتقدم هردوتیم عملکرد ضعیف تری نسبت به بازیهای قبلی خود داشتند.

بادامکی درپایان گفت: من نیمه دوم را ندیدم چون برای درمان به بیمارستان رفته بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد