مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حمید استیلی: بازیکنان پرسپولیس آماده بازی با فجرسپاسی هستند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و تیم علیرغم غیبت دو مهره کلیدی و عدم حضور کامل 8 ملی پوش در تمرینات در شرایط مطلوبی قرار دارد.

حمید استیلی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: عدم حضور الونگ و معدنچی که به علت محرومیت قادر به همراهی تیم در بازی با فجرسپاسی نیستند قطعا تأثیرگذار خواهد بود اما به اعتقاد من پرسپولیس مهره های خوبی دارد که می توان با تکیه به انها مشکلات را پوشش داد.

از سویی دیگر 8 ملی پوش بزرگسال و امید پرسپولیس مدتی در تمرینات غایب بوده اند اما با این وجود تیم در شرایط خوبی بسر می برد و با اضافه شدن دنیزلی همه چیز برای کسب 3 امتیاز مهیا خواهد شد.

مربی تیم پرسپولیس درباره عدم حضور دنیزلی در تمرینات گفت: آقای دنیزلی سرماخوردگی شدیدی داشته اند. به گونه ای که حتی امروز آقای زرینه برای معاینه و تزریق دارو به منزل ایشان رفت. با این وجود ما امیدواریم که او هرچه زودتر به تیم برگردد و من فکر نمی کنم بازی با فجرسپاسی در غیاب ایشان برگزار شود.

استیلی درباره تیم فجرسپاسی گفت: آنها تیم جوان، دونده و خوبی هستند که در مقایسه با تیمهای پرمهره نتایج خوبی هم گرفته اند. تیم فجرسپاسی هم همیشه در آزادی خوب ظاهر شده است و ما برای کسب سه امتیاز تمام تلاش خود را کرده و هیچ چیز را به قضا و قدر نمی سپاریم.

استیلی تصریح کرد: تیم فجرسپاسی با پیروزی مقابل ذوب آهن از روحیه مناسبی برخوردار است اما ما با آنالیز بازیهای این تیم با شناخت کاملی که از فجرسپاسی داریم خود را برای مقابل با آنها آماده کردیم و می دانیم که از چه طریقی باید به گل برسیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد