مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بازیکن منتخب هواداران پرسپولیس در هر بازی معرفی می شود

بازیکن منتخب هواداران پرسپولیس در پایان هر بازی از طریق نظرسنجی ( (SMS اعلام می شود و از سوی باشگاه یک کاپ ویژه و جایزه نقدی یا غیر نقدی به او اهدا خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هواداران پرسپولیس می توانند از طریق ارسال شماره پیراهن بازیکن موردنظر بهترین بازیکن تیم پرسپولیس در هر بازی را انتخاب کنند. به محض پایان بازی نیز بازیکن منتخب هواداران بر اساس آراء هواداران کاپ و جایزه ویژه ای را در کنار زمین دریافت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به محض پایان بازیهای خانگی بازیکن منتخب هواداران را معرفی کند اما بازیکنی که در بازهای خارج از خانه عنوان بهترین را کسب می کند قبل از آغاز بازی خانگی بعدی معرفی و جوایز خود را دریافت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس برای این منظور اقدامات لازم را انجام داده و هواداران می توانند بازیکن برتر تیم را تا دقایقی قبل از پایان بازی از طریق ارسال شماره پیراهن بازیکن به شماره 10004444 معرفی کنند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس در راستای مشارکت هواداران و با الگو برداری از باشگاههای اروپایی این اقدام را در دستور کار قرار داده است.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید رضا پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ http://yuzdamir.blogsky.com

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد