مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

5 بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال در تیم شهر صنعتی کاوه

تیم شهر صنعتی کاوه حریف پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی، علیرغم حضور در رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور از چند بازیکن شاخص بهره می برد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در تیم شهر صنعتی کاوه بازیکنانی مثل ادموند اختر بازیکن سابق استقلال، داود رستمی، حمید بیات و سعید اگین سانیا عضویت دارند. عبدالجلیل آزدم و مهدی نکونام دو بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز این تیم را در رقابتهای لیگ دسته دوم همراهی می کنند و فردا مقابل سرخپوشان صف آرایی خواهند کرد.

هدایت تیم شهر صنعتی کاوه را امید عباسی و مهدی فنونی زاده (بازیکن سابق استقلال و تیم ملی) بر عهده دارند. البته در اغاز فصل جاری حسن روشن مهاجم اسبق استقلال سرمربی تیم شهر صنعتی کاوه بود اما بعد از گذشت 3 بازی از این تیم جدا شد و جایش را به امید عباسی داد. تیم شهر صنعتی کاوه که با خریداری امتیاز تیم کوثر تهران در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور به میدان می رود تیمی است که اولین سال فعالیت خود را پشت سر می گذراند. این تیم در گروه دوم و در بین 14 تیم با کسب 10 امتیاز از 8 بازی در مکان هشتم ایستاده است.

2 برد، 4 مساوی، 2 باخت، 10 گل زده، 8 گل خورده و 10 امتیاز کارنامه حریف پرسپولیس در رقابتهای لیگ دسته دوم باشگاههای کشور است. تیم شهر صنعتی کاوه که فردا طبق قرعه میزبان پرسپولیس است در 4 بازی خانگی هیچ شکستی نداشته و کسب دو پیروزی 4 بریک1 و 3 برصفر0 مقابل کارون خرمشهر و گل گهر سیرجان را می توان بهترین نتایج این تیم در فصل جاری دانست که در هفته های اخیر بدست آمده است.

شهر صنعتی کاوه که در دور اول رقابتهای جام حذفی با قرعه استراحت مواجه شده بود با کسب پیروزی های مشابه یک برصفر مقابل ماشین سازی تبریز و هپکو اراک به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابتها صعود کرد تا بعد از فجر سپاه که در سال 80 مقابل پرسپولیس قرار گرفته بوددومین تیم دسته دومی می باشد که در سالهای اخیر حریف پرسپولیس در جام حذفی بوده است.

سعیداگین سانیا مهاجم نیجریه ای تیم فولاد نیز خرید جدید تیم شهر صنعتی کاوه است. بهترین گلزن این تیم نیز ادموند اختر است که 3 گل در فصل جاری بثمر رسانده است. اختر هر 3 گل را با هت تریک در یک بازی وارد دروازه حریف کرده است.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ب.ظ

پس بگو

[ بدون نام ] یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ

دهنت سرمیس دهنمو سرویس کردی

[ بدون نام ] یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ

تو غلط کردی

[ بدون نام ] یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ

اهاهاهاهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد