مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس حریف دسته دومی خود را شکست داد

 

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز با نتیجه 4 بر دو مقابل تیم شهر صنعتی کاوه به برتری دست یافت.

در این بازی که از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرسپولیس با نتیجه 4 بر دو حریف خود را مغلوب کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

احسان خرسندی در دقیقه 12 اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند؛ اما تلاش بازیکنان برای باز کردن بیشتر دروازه در نیمه نخست بی نتیجه بود.

با آغاز نیمه دوم بار دیگر پرسپولیس بازی را در دست گرفت و در دقیقه 69 صلاح حسن، بازیکن تعویضی این تیم با ضربه ای آکروباتیک برای دومین بار دروازه کاوه را باز کرد.

در دقیقه 73 احسان خرسندی با استفاده از سانتر مهرزاد معدنچی با ضربه سر گل دوم خود و سوم پرسپولیس را به ثمر رساند اما یک دقیقه بعد ادموند اختر، بازیکن سابق استقلال تهران یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در دقیقه 76 اما مدافع کاوه به اشتباه در داخل محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد تا داور مسابقه ضربه پنالتی را اعلام کند. معدنچی پشت ضربه قرار گرفت و چهارمین گل پرسپولیس را نیز وارد دروازه احمدی کرد.

مهاجمان پرسپولیس پس از این گل بارها روی دروازه حریف خطرساز ظاهر شدند؛ اما در آخرین ثانیه های وقت های تلف شده، حسین شهبازی گل دوم کاوه را نیز به ثمر رساند تا این تیم شکستی آبرومندانه کسب کند.

بازیکنان پرسپولیس در این دیدار دو بار نیز از سوی اولادی و بادامکی به گل رسیدند که از سوی کمک داور بازی آفساید اعلام شد.

قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی بود و ستاری و بیات از کاوه و نیکبخت واحدی از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

 

اسامی بازیکنان پرسپولیس:


مهدی واعظی، پژمان نوری، شیث رضایی،‌ مسعود زارعی، ابراهیم اسدی، حسین بادامکی، محمد پروین، مهرزاد معدنچی (داریوش رضائیان)، علیرضا نیکبخت واحدی، احسان خرسندی (نیما قویدل) و مهرداد اولادی (صلاح حسن)


سرمربی: مصطفی دنیزلی


اسامی بازیکنان کاوه:

 

 جلیل احمدی، محمد ستاری، حمید اکبری، علی نباتی، حسن شهبازی، مهدی حیدری (حمید نکونام)، داود رستمی، مهدی طهماسبی، حمیدرضا بیات، علی آرمیده و ادموند اختر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد