مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس‌ قهرمان‌ مى‌شود صلاح‌حسن: قراردادم‌ را با پرسپولیس‌ تمد

پرسپولیس قهرمان‌ مى‌شود صلاح‌حسن: قراردادم‌ را با پرسپولیس‌ تمدید مى‌کنم!

مهاجم‌ عراقى‌ پرسپولیس‌ از حضور در کنار قرمزها راضى‌ است‌ و حتى‌ علاقه‌ دارد تا قراردادش‌ را با پرسپولیس‌ تمدید کند.

صلاح‌ حسن‌ مهاجم‌ خوبى‌ است‌ که‌ متأ‌سفانه‌ دنیزلى‌ از او زیاد استفاده‌ نمى‌کند.

چرا در ترکیب‌ پرسپولیس‌ قرار نمى‌گرفتی؟

به‌ هر حال‌ شرایط‌ طورى‌ بود که‌ دنیزلى‌ مرا بازى‌ نمى‌داد، من‌ مدتى‌ را در عراق‌ بودم‌ و زمانى‌ هم‌ روزه‌ بودم‌ و نمى‌توانستم‌ بازى‌ کنم.

از وضعیت‌ کنونى‌ خودت‌ راضى‌ هستم؟

... بله، کاملاً‌ از حضور در پرسپولیس‌ رضایت‌ دارم‌ و دوست‌ دارم‌ چند سال‌ در این‌ تیم‌ بمانم.

با مشکلات‌ مالى‌ مواجه‌ نیستی؟

نه، باشگاه‌ حق‌ و حقوق‌ مرا داده‌ است.

بازى‌ با کاوه‌ چطور بود؟

پس‌ از مدتى‌ دوری، فرصت‌ خوبى‌ براى‌ برگشت‌ بود.

خیلى‌ها اعتقاد دارند که‌ دنیزلى‌ به‌ مهاجمان‌ بلندقامت‌ اعتقاد ندارد؟

به‌ عقیده‌ من‌ اینطور نیست، دنیزلى‌ هر بازیکنى‌ که‌ شایسته‌ باشد را بازى‌ مى‌دهد.

چقدر امیدوارى‌ امسال‌ قهرمان‌ شوید؟

... خیلى‌ زیاد. اگر اتفاق‌ خاصى‌ نیفتد قهرمان‌ لیگ‌ و جام‌حذفى‌ مى‌شویم‌ چون‌ پتانسیل‌ قهرمانى‌ را داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد