مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقری:اخراج من شایعه است | مصاحبه

..::نیم فصل دوم تغییر می کند::.. طی هفته‌های اخیر خبرهایی در خصوص اخراج چهار بازیکن پرسپولیس مطرح شد که کریم باقری هم یکی از آنها بود. البته کریم معتقد است که بعضی‌ها برای رسیدن به اهداف خود این مسائل را مطرح می‌کنند. باقری در این گفت‌وگو اظهار داشت: «من همچنان در پرسپولیس هستم و جایی هم نمی‌روم.» - پس از نرفتن شما به اصفهان، این بحث مطرح شد که دنیزلی قصد اخراج باقری را دارد. در مورد این مسائل زیاد حرف نمی‌‌زنم. کسانی که این خبرها را می‌دهند، بهتر است از خود دنیزلی سئوال کنند. - شما مشکلی برای بازی کردن نداشتید ولی دنیزلی با حضورتان در بازی مقابل ذوب‌آهن مخالفت کرد. آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شده بود ولی از لحاظ بدنی به طور کامل آماده نبودم و به همین دلیل به اصفهان نرفتم. خبر اخراج من از پرسپولیس شایعه است و انصاری‌فرد هم این موضوع را تایید کرد. - زمانی که آری‌هان سرمربی بود، این مسائل در مورد شما مطرح نمی‌شد. در این مدت چند بار مصدوم شدم و این موضوع شایعات زیادی را به وجود آورده است. آنهایی که این مسائل را مطرح می‌کنند، دنبال اهداف خاص خودشان هستند. - در حال حاضر از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارید؟ با تعطیلی تمرینات، خودم به طور انفرادی تمرین می‌کنم و هر روز شرایطم بهتر می‌شود. برای نیم‌فصل دوم هم مشکل نخواهم داشت. - عملکرد پرسپولیس در نیم‌فصل اول را چطور ارزیابی می‌کنی؟ می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم ولی از لحاظ فنی باید بگویم که آسیب‌دیدگی بازیکنان و جابجایی مهره‌ها، پرسپولیس را دچار مشکل کرد. مشکلات مدیریتی هم تا حدودی تاثیرگذار بود. - بعضی‌ها معتقدند شانس پرسپولیس برای قهرمانی کم است. هنوز شانس قهرمانی داریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. احتمال دارد نیم‌فصل دوم همه چیز عوض شود. - ولی سایپا و استقلال کم‌نوسان نشان داده‌اند. گفتم که در نیم‌فصل دوم همه چیز تغییر می‌کند.
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ب.ظ

دمش گرم

[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ب.ظ

دیگه چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد