مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

..:: نشست یکساعته علی پروین و مصطفی دنیزلی برگزار شد ::..

پروین برای دنیزلی و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد

علی پروین و مصطفی دنیزلی عصر امروز در یک نشست صمیمانه ضمن ملاقات با همدیگر درباره مسائل مختلف تیم فوتبال پرسپولیس به گفتگو پرداختند.

دراین نشست که صبح امروز هماهنگ و عصر امروز در دفتر مدیر برنامه های دنیزلی برگزار شد علی پروین و مصطفی دنیزلی در نشستی یک ساعته ضمن ملاقات با یکدیگر درباره مسائل تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول و وضعیت فعلی تیم به گفت و گو پرداختند.

بنابر اعلام سایت باشگاه پرسپولیس ، بخشی از این نشست یک ساعته نیز اختصاص به پرسپولیس نداشت وطرفین درباره فوتبال ایران و ترکیه وسایر مسائل خصوصی با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

دراین نشست علی پروین ضمن ابراز رضایت ازنتایج تیم فوتبال پرسپولیس درفصل جاری به مصطفی دنیزلی گفت: بازی هایی که پرسپولیس درآغازفصل جاری به نمایش گذاشت من رابه یاد بازیهای دیدنی و تماشاگرپسند پرسپولیس در دهه شصت انداخت. به همین دلیل هم بیش از هفتاد هزار تماشاگر برای دیدن بازیهای تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدند . البته من میدانم چرا تیم پرسپولیس نتوانست در ادامه رقابتها نتایج خوب آغازفصل را تکرار کند و به مساوی کردن مقابل حریفان قناعت کرد .

پروین مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنان در اواسط فصل را اصلی ترین دلیل عدم ارائه بازیهای زیبای آغاز فصل دانست و گفت: میدانم که با چه مشکلی مواجه شدید. در همین چند بازی آخر به خاطر نبود مدافع از 9 هافبک درترکیب اصلی استفاده کرده اید که این موضوع بدون شک در نتایج و نوع بازی تیم هم تأثیرگذاشته اما من امیدوارم که شما در آغاز نیم فصل دوم بتوانید مثل هفته های نخست فصل جاری با ترکیبی کامل تیم را به میدان بفرستید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد