مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باخت چهارم، نتیجه فوتبال بدون هدف

 

..::پرسپولیس رده سوم جدول را از دست داد::..

دیدار تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس در پایان با چهارمین باخت فصل شاگردان مصطفی دنیزلی همراه بود.
از ساعت 14:30 امروز و در ورزشگاه نفت امیدیه اهواز تیم های سوم و ششم جدول با قضاوت سعید مظفری زاده به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه تیم میزبان موفق شد با تک گل فریدون فضلی حریف خود را شکست دهد.
این بازی در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم به کسب سه امتیاز این بازی نیاز داشتند، اما روند بازی در نیمه اول به شکلی بود که ظاهرا آبی و قرمزها تمایلی برای حمله نداشتند.
برخوردها در میانه میدان و از دست دادن توپ با پاس های اشتباه تکراری ترین صحنه 45 دقیقه اول بود.

اما بالاخره استقلالی ها در دقیقه 13 موفق شدند دروازه پرسپولیس را باز کنند. شوت از راه دور بازیکنان استقلال با واکنش اشتباه و ناقص کریمی همراه بود تا فریدون فضلی از درون محوطه شش قدم با ضربه سر توپ برگشتی را به گل تبدیل کند.
بعد از این گل هم شاگردان دنیزلی نتوانستند خطری روی دروازه حریف ایجاد کنند و دو ضربه ایستگاهی شان در پشت محوطه جریمه راهی به دروازه بابایی نیافت.
در نیمه دوم هم پرسپولیسی ها رمقی برای گلزنی نداشتند و تمامی حملاتشان بر روی دروازه حریف به بن بست می رسید تا در پایان شاگردان فیروز کریمی برنده این بازی باشند.
به این ترتیب تیم استقلال اهواز موفق شد با کسب این 3 امتیاز به رده سوم جدول صعود کند و پرسپولیس هم در مکان چهارم جای گرفت.
گفتنی است در این بازی حسین بادامکی، محمدرضا مامانی و الونگ الونگ از تیم فوتبال پرسپولیس و فریدون فضلی و سعید رمضانی از تیم فوتبال استقلال اهواز از سوی داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهیر دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ق.ظ http://ozahir.blogsky.com/

سلام.وبلاگ جالبی دارید.
عشق حقیقی چیه؟ به چی می گن عشق حقیقی؟ کی عاشقه ؟ کی معشوق؟ اصلا" عشق چیه؟ ...

اصلا" من عاشقم؟

امیرحسین چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ http://cariran.blogsky.com

سلام..آقا این باخته خیلی حال گیری بود ولی امیدوارم بازم پرسپلیس بترکونه .. راستی اگه اطلاعاتی در مورد مسعود زارعی دفاع راست پرسپلیس داری ممنون می شم در موردش بنویسی ..موفق باشی..!!

بلتستان چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.baltestan.blogsky.com/

با سلام به امیر آقای گل . خسته نباشید فوتبالیسیت .
امیداورم که حالت خوب باشد. از اینکه از وبلاگ ما دیدن فرمودید کمال تشکر را می کنیم . امیدوارم این دیدو بازدید ادامه پیدا کند .وبلاگ بسیار توپی داری خفن پرسپولیسیه
توپتر می شه اگر خدا بخواد. انشاء الله . به وبلاگ ما هم سری بزن . با تشکر. بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد