مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مهاجم تمام کننده ای که روی نیمکت می نشیند

  یک بار دیگر صحنه گل فراز فاطمی مقابل برق شیراز را در ورزشگاه حافظیه در ذهن خود مرور کنید. از رضا حاج اسبویی با توجه به سابقه ای که دارد بعید بود شوت سنگین رابرت ساها را برگشت بدهد چون او به راحتی می توانست این توپ را راهی کرنر کند اما دروازه بان برق شیراز توپ را برگشت داد تا سرنوشت بازی عوض شود. فراز فاطمی به عنوان یک مهاجم تمام کننده از شم گلزنی بالایی برخوردار است. هرچند که در پرسپولیس به او کم فرصت بازی داده می شود اما فراز هرگاه به میدان می رود از روزهای اوج خود در گذشته نشان هایی دارد.

او به عنوان یک تمام کننده از کوچک ترین فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده می کند. شاید در آن صحنه هر بازیکن دیگری جای فراز بود آن توپ را به آسمان می کوبید تا آخرین فرصت پرسپولیس هم از دست برود. بارها و بارها موقعیت های بهترین از این را بازیکنانی نظیر معدنچی، بادامکی و... از دست داده اند اما فاطمی چون یک مهاجم ذاتی است به طور خودکار در آن لحظات بهترین تصمیم را می گیرد و از کوچک ترین فرصت یک گل سه امتیازی می سازد.مهاجمان بزرگ همیشه بوی گل می دهند و این خصیصه تمام کننده های ذاتی است که در لحظات سخت توپ های اینچنینی را درون دروازه حریفان جای می دهند.
پرسپولیس از ابتدای فصل فرصت های گل زیادی را از دست داده است و همیشه افسوس امتیازات از دست داده را خورده است اما هیچ گاه دنیزلی بطور جدی روی مهاجمی مثل فراز فاطمی حساب نکرده است. قصد دفاع از فاطمی را نداریم چون به هر حال تصمیم اول و آخر فنی تیم را دنیزلی می گیرد اما بهتر است سرمربی پرسپولیس به مهاجمی مثل فاطمی منطقی تر نگاه کند و فرصت بازی بیشتری به او بدهد.
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد