مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کوتاه وخواندنی از مهاجم جدیدپرسپولیس (مهاجم جدید پرسپولیس را بهتر بشناسید)

*بهترین گلزن سوریه شماره ۲۳ پرسپولیس*(بازتاب گسترده انتقال شعبو در مطبوعات ورسانه های سوریه)

اهالی فوتبال سوریه از اینکه بزرگترین و معتبرترین باشگاه ایرانی به سراغ یکی از ستاره های فوتبال این کشور آمده است، سر ذوق آمده اند.
«شعبو» که با 45 بازی ملی، 12 گل ملی دارد، از مهاجمان گلزن کشورش به حساب می آید. او متولد یکم ژانویه 1979 است. وی از سال 99 تا پایان سال 2001، 47 گل باشگاهی به ثمر رساند و از سال 2002 تا 2005، 50 گل باشگاهی دیگر را هم به نام خود ثبت کرد. با یک حساب سر انگشتی او در کشور خودش به مراتب بیشتر از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر ایران گلزنی کرده است، هر چند نباید تفاوت سطج فوتبال دو کشور را نادیده بگیریم.
شعبو در فصل 2003-2002 کشورش نیز با 22 گل، آقای گل سوریه شد. او در همان فصل عنوان بازیکن سال سوریه و سومین گلزن برتر لیگ های عربی را به خود اختصاص داد.
شعبو در فصل 2006-2005 هم با 16 گل، نفر دوم جدول گلزنان لیگ سوریه شد. این بازیکن که در پنج سال گذشته برای الجیش سوریه بازی کرده است، همراه این تیم قهرمان سوریه شد و یک بار مقام نایب قهرمانی جام A.F.C را کسب کرد. این مهاجم 28 ساله در سال 2006 برای کشورش 6 گل ملی زد و حال سودای آقای گلی ایران را در سر می پروراند، البته به نظر می رسد به این منظور وی باید آنقدر خوب باشد که سال بعد هم برای پرسپولیس بازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد