مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

شانس قهرمانی داریم ولی در صورت باخت...

هافبک تیم پرسپولیس معتقد است در صورت باخت مقابل سپاهان، تیمش شانسی برای قهرمانی در لیگ‌برتر نخواهد داشت. فرزاد آشوبی با اشاره به این موضوع اظهار داشت: این درست که شانس قهرمانی سایپا از تمامی تیم‌ها بیشتر است ولی تا پایان لیگ ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. ما کماکان شانس قهرمانی داریم ولی در صورت باخت مقابل سپاهان باید از این فکر بیرون بیاییم.
وی در ادامه گفت: این بازی تاثیر زیادی در روند تیمی ما خواهد داشت، درضمن سپاهان در حال حاضر یک رده از پرسپولیس بالاتر است و با شکست این تیم می‌توانیم جای آنها را در رده سوم بگیریم. با کسب 3 امتیاز این بازی به طور حتم امیدهای ما برای رسیدن به سایپا بیشتر خواهد شد.

آشوبی افزود: مصدومیت و محرومیت چند بازیکن کلیدی ما شرایط پرسپولیس را بسیار سخت کرده و کار آسانی در پیش نداریم. امیدوارم این مسائل مشکل‌ساز نباشد و روز جمعه 3 امتیاز را بگیریم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: این درست که در جام‌حذفی مقابل سپاهان بازنده شدیم ولی این بازی برای ما جنبه انتقالی ندارد و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.
آشوبی تصریح کرد: سپاهان در خط هافبک و حمله قدرت زیادی دارد ولی آنها نسبت به فینال جام‌حذفی ضعیف‌تر شده‌اند و قدرت گذشته را ندارم. اگر 3 امتیاز این بازی را بگیریم، به طور حتم شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد