مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دنیزلی: پرسپولیس بازیکن بزرگ ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : تیم پرسپولیس ، بازیکن بزرگی ندارد.

"مصطفی دنیزلی" عصر روز دوشنبه در پایان بازی تیم‌های فوتبال پاس و پرسپولیس تهران که به تساوی یک بر یک رسید ، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : هر تیمی برای پیروزی در میدان نیاز به بازیکنان بزرگ دارد ، اما پرسپولیس فاقد چنین بازیکنانی است.

دنیزلی با انتقاد از بازیکنان تیم پرسپولیس در دیدار با تیم پاس تهران گفت : بازیکنان ما نتوانستند در حمله و دفاع عملکرد خوبی داشته باشند. دروازه تیم پاس به راحتی باز می‌شود ، اما مهاجمان ما نتوانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

وی ، دیدار با تیم استقلال تهران و قهرمانی در جام حذفی را دو هدف کوتاه مدت تیم پرسپولیس تهران اعلام کرد و گفت : تمام تلاش خود را برای این موفقیت انجام خواهیم داد.

دنیزلی ، اخراج "علیرضا واحدی نیکبخت" را از تیم پرسپولیس تکذیب کرد و گفت : این بازیکن به علت شرکت نکردن در تمرینات تیم پرسپولیس در این بازی حضور نداشت.

وی در پایان تصریح کرد : "حسین کعبی" بازیکن جوان ملی پوش کشورمان در دیدار مقابل تیم استقلال تهران ، نخستین بازی خود را برای تیم پرسپولیس انجام خواهد داد.
نظرات 1 + ارسال نظر
علی دنبه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ب.ظ

پلسپولیس سولاخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد