مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

انصاری فرد:استقلال با لطف داوران امتیاز می گیرد

ف سی پرسپولیس - تساوی پرسپولیس مقابل فجر و توقف این تیم شاید تاثیر چندانی در جدول نداشت اما محمد حسن انصاری فرد با توجه به اتفاقات گذشته و اشتباهات داوری به شدت از قضاوت های فصل جاری انتقاد کرد و گفت: نگران آینده هستیم و اینکه اشتباهات داوری در جام حذفی هم تکرار شود و باز گریبان پرسپولیس را بگیرد.
محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با اف سی پرسپولیس اظهار داشت: ما اول فصل بعد از آن فینال جام حذفی تذکر دادیم و گفتیم که اشتباه داوری ما را از رسیدن به جام محروم کرد. پنالتی مشهود پرسپولیس را نگرفتند اما در آغاز فصل اشتباهات تکرار شد و بیشترین ضربه را به تیم ما وارد کرد. در همین بازی با فجر به گفته خود رئیس کمیته داوران پنالتی های ما را نگرفتند و پژمان نوری هم نباید اخراج می شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نادیده گرفتن پنالتی ها در همه بازی های ما تاثیر گذاشت. درست زمانی که تیم اوج می گرفت و می توانست روند خوبی داشته باشد اشتباهات داوری همه چیز را تغییر می داد و پرسپولیس را از صدرنشینی دور می کرد. علاوه بر پنالتی هایی که برای ما نادیده گرفته شد اشتباها به سود حریفان پنالتی می گرفتند که این موضوع در بازی با ذوب آهن دیده شد و یا بارها بازیکن حریف که می بایست اخراج می شد با کارت زرد جریمه شد. در بازی با سایپا و یا مسابقه با استقلال بارها این اشتباه دیده شد در حالی که اخراج بازیکنان حریف روند بازی را تغییر می داد.
انصاری فرد به اشتباهاتی که در بازی های استقلال تهران صورت گرفته اشاره کرد و مدعی شد این تیم با لطف داوران امتیازات زیادی کسب کرده است: استقلال با اشتباه داوران مقابل راه آهن ، ملوان ، ابومسلم و .. امتیاز گرفت اما داوران از پرسپولیس امتیازات زیادی گرفته اند. البته این ادعای من نیست . همه کارشناسان داوری این اشتباهات را تایید کرده اند و در برنامه های تلویزیونی همه اشتباهات بارها مرور شده است.
مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت:اشتباهات گذشته تمام شده اما من نگران بازی های جام حذفی هستم . چون ممکن است باز هم اشتباهات داوری قهرمانی را از ما بگیرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://behtarinsite.blogsky.com

سلام رفیق. توی برنامه 2-4-4 شنیدم که استقلال با نیکبخت و معدنچی وارد مذاکره شده.این صحت داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد