مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس از اشتباهات داوری بسیار متضرر شده است

کارشناس مسائل داوری گفت: در رقابت های این فصل لیگ برتر و جام حذفی تیم پرسپولیس از اشتباهات داوری بسیار متضرر شده است. هوشنگ نصیرزاده افزود: باید اذعان داشت که شاگردان مصطفی دنیزلی چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر از ناحیه داوری ضربه خورده اند؛ اما بی شک هیچ تعمدی در کار نبوده است.
وی ادامه داد: نمی توان این اشتباهات را عمدی خواند چراکه اتفاق هستند. همانور که همه دیدند روز گذشته داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت و کمی بعد به اشتباه به سود این تیم اعلام ضربه پنالتی کرد؛ البته این را نیز باید در نظر گرفت که اعلام ضربه پنالتی نخست به سود پرسپولیس و اخراج مدافع فجرسپاسی می توانست روند بازی را تغییر دهد.

کارشناس داوری تصریح کرد: داستان این تیم همچون انسانی است که در بیان خاطرات گذشته، خود را فردی بدشانس معرفی می کند.

وی تاکید کرد: بازی های پرسپولیس و استقلال با دیگر تیم ها حساس است و در حضور تماشاگران بسیار انجام می شود. به همین دلیل برخی داوران در مواجهه با خیل تماشاگران نمی توانند به درستی مدیریت کنند و مرتکب اشتباه می شوند. بی شک آنها جرات قضاوت تعمدی علیه این دو تیم را ندارند، چراکه باعث تضعیف خود می شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد