مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

در حاشیه دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در حالی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید که 15 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

در این دیدار فولاد برای بقا در لیگ برتر برابر پرسپولیس به میدان آمده بود اما در نهایت با قبول این شکست فاصله اش با تیم چهاردهم جدول رده بندی به 5 امتیاز رسید.

در زیر حاشیه های دیگر این مسابقه را می خوانید :

* قبل از آغاز مسابقه حسین کعبی به سمت نیمکت تیم فولاد رفت و قبل از حضور در زمین با یاران سابقش دیدار کرد.

* مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و فولاد، محمد مایلی کهن، حامد کاویانپور، پژمان جمشیدی، مهدی هاشمی نسب، احسان خرسندی و سعید راد از روی سکوها این دیدار را تماشا کردند. ضمن اینکه افشین پیروانی مربی تیم ملی با تاخیر وارد ورزشگاه آزادی شد.

* تماشاگران حاضر در استادیوم بیش از توجه به این دیدار پیگیر نتایج مسابقه سایپا برابر پیکان و استقلال اهواز با پاس بودند و تعدادی از آنها با شنیدن خبر شکست سایپا خوشحالی کردند.

* عدم حساسیت این دیدار باعث شد تماشاگران کمتر پرسپولیس را تشویق کنند اما در حالیکه این تیم با 2 گل از فولاد پیش بود در بخشی از استادیوم تعداد معدودی از تماشاگران علی پروین سرمربی قبلی این تیم را تشویق می کردند.

* حسین کعبی پس از آنکه به تیم سابقش گل زد خوشحالی نکرد اما ضربه ای که با پا به پرچم کرنر زد از سوی داور با کارت زرد مواجه شد.

* کادرفنی تیم فولاد به گل دوم پرسپولیس اعتراض شدیدی داشتند و در این صحنه ایناسیو سرمربی فولاد با ضربه ای محکم بطری آبی را به سمت زمین مسابقه زد.

* ادامه اعتراض های کمک مربی فولاد با تذکر جدی داور و داور چهارم همراه شد و حتی محسن قهرمانی به وی گفت در صورت ادامه اعتراضاتش اخراج خواهد شد.

* یکی از دوربین های تلویزیونی مدام در کنار دنیزلی قرار داشت و در یک صحنه برای عبور سیم این دوربین، سرمربی پرسپولیس مجبور شد حرکاتی را انجام دهد که بسیار جالب توجه بود.

* کریم باقری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در این دیدار به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفته بود به دلیل مصدومیت در دقایق پایانی زمین مسابقه را ترک کرد.

* پس از تعویض کریمی باقری ، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس برای دقایقی درون دروازه افتاده بود تا اینکه در چند دقیقه پایانی و پس از تعویض ابراهیم اسدی این شیث رضایی بود که بازو بند را به بازو بست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد