مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اولین نشست هیئت مدیره بدون حضور انصاری فرد

جلسه دوشنبه در پرده ابهام
روز پنج شنبه اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور اعضاء جدید برگزار شد و اخبار زیادی در خصوص این جلسه منتشر شد. پرویز سروری یکی از اعضاء هیات‌مدیره درخصوص جلسه پنجشنبه گذشته اظهار داشت: در این جلسه تمامی اعضاء به غیر از بیادی حضور داشتند. نشست صمیمی بین اعضاء برگزار شد که بیشتر حالت معارفه نفرات جدید را داشت و تصویب موارد مهم و اساسی به جلسه آینده موکول شد تا تمامی اعضاء در آن حضور داشته باشند. از طرفی دیگر خبر رسیده که قبل از ایجاد جلسه انصاری فرد دفتر سعید لو را ترک کرده است و از حضور در چنین جلسه ای راضی نبوده.
این جلسه ظهر پنج شنبه در دفتر سعید لو رئیس هیئت مدیره باشگاه برگزار شد. در این جلسه غیبت محمد حسن انصاری فرد باعث شد تا بحث هیئت مدیره در مورد آینده باشگاه بی ثمر شود و اعضای این هیئت تصمیم به برگزاری جلسه در روز دوشنبه بگیرند.

جلسه مذکور بیشتر برای آشنایی اعضای جدید هیئت مدیره (پرویز سروری، حبیب کاشانی و حسن بیادی) با سایر اعضا تشکیل شد که غیبت مدیر عامل باعث تعجب سایرین شد.

جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که با حضور علی سعیدلو، محمدحسین نژاد فلاح ، پرویز سروری و حبیب کاشانی برگزار شد بدون آنکه تصمیم گیری خاصی داشته باشد به پایان رسید.

به گفته اطرافیان کاشانی، سعید لو هم از این غبیت ابراز نارضاتی کرده است؛ البته حسن بیادی هم به دلیل سفر زیارتی در این جلسه حاضر نشد.

در هر صورت به دلیل عدم حضور انصاری فرد در این جلسه، قرار است روز دوشنبه بار دیگر جلسه هیئت مدیره پرسپولیس برگزار شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد