مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

در پرسپولیس مى مانم، حتى اگر قهرمان نشویم

اى کاش بعد از جام حذفى استعفا مى کرد.
آقاى انصارى فرد براى من خیلى زحمت کشید.


هفته اى است که براى پرسپولیس بازى کرده، تنها ۵ هفته. در همین مدت کوتاه حرکت رو به جلو و میل بیشتر به تهاجم را در پرسپولیس به وضوح دیده ایم. کارشناسان فوتبال هم این مسأله را تأیید مى کنند. در مورد بازیکن ریزنقش و تکنیکى این روزهاى پرسپولیس حرف مى زنم. حسین کعبى روز یکشنبه مقابل صباباترى مثل ۴ بازى گذشته نبود. اما چرا؟

قبول دارى مثل همیشه نبودى؟
یکشنبه نه تنها روز من، بلکه روز پرسپولیس نبود. بچه ها آماده نبودند.


دلیل آماده نبودن تیم چه بود؟
روز پنجشنبه تمرین تعطیل بود و با اجازه آقاى دنیزلى، جمعه هم استراحت کردیم. به همین خاطر مجبور شدیم روز شنبه ساعت ۴ بعدازظهر زیر باران شدید تمرین کنیم که این مسأله باعث شد تا یکشنبه، خسته وارد زمین شویم.

جریان مسمومیت روز جمعه ات تأثیرى در بازى ات داشت؟
نه، چیز خاصى نبود. تنها دلیلش خستگى بود. بازیهاى پرسپولیس متکى بر حرکات تیمى است. ما با هم کار مى کنیم و حسین کعبى بدون تیم یعنى هیچ. بازى من به تنهایى تأثیرى ندارد.

نظرت را در مورد جریانات اخیر باشگاه بگو.
من تازه به پرسپولیس آمده ام و نمى توانم در مورد این مسائل صحبت کنم. این قضیه کاملاً به مدیریت باشگاه مرتبط مى شود.

رابطه ات با آقاى انصارى فرد چطور بود؟
آقاى انصارى فرد براى من خیلى زحمت کشید. ۲ بار براى ITC من به امارات آمد و من توسط ایشان به پرسپولیس منتقل شدم. انسان صادق و سالمى هستند و من براى ایشان احترام خاصى قایلم.

از رفتنش ناراحت هستى؟
این یک تصمیم شخصى است ولى اى کاش بعد از جام حذفى این کار را انجام مى داد.

در حال حاضر به لیگ فکر مى کنید یا جام حذفى؟
ما ۳ بازى دیگر در لیگ برتر داریم و به آنها فکر مى کنیم.

نتیجه جام حذفى را چطور پیش بینى مى کنى؟
سپاهان تیم بزرگى است. باید از فرصت ها استفاده کنیم... با تلفن و مصاحبه نمى شود کارى کرد.

براى فصل آینده ات چه برنامه اى دارى؟
تا آخر فصل براى پرسپولیس بازى مى کنم. چند پیشنهاد دارم که از مدیر برنامه هایم خواستم در موردشان صحبت نکند تا تمام حواسم به بازیهاى این فصل معطوف شود.

اگر پرسپولیس قهرمان جام حذفى نشود در این تیم مى مانى؟
حتى اگر قهرمان هم نشود من در پرسپولیس ماندنى هستم.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://nasimeshomal.blogsky.com/

سلام امیرخان
من که اومدم داداش
سوالم کردم جواب ندادی
به خدا گرفتارم
همسرم بیمار بود و ...
دعا کن برام
رفیقم . شک نکن
تازه من خودم یه پرسپولیسی تمام عیارم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد