مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اعضاى جدید هیأت مدیره پرسپولیس استعفا دادند

سرورى: کیسه مشتزنى شدیم

اعضاى جدید هیأت مدیره پرسپولیس استعفا کردند


ایپنا ـ ۳ عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با توجه به عدم حضور انصارى فرد در دفتر على سعیدلو از سمت خود استعفا کردند. حبیب کاشانى، حسن بیادى و پرویز سرورى با توجه به عدم حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه اى که در دفتر سعیدلو برگزار شده بود، تصمیم به کنارگیرى از سمت خود گرفتند.از طرفى گفته مى شود محمد حسن انصارى فرد یکبار دیگر به عنوان مدیرعامل باشگاه مشغول به کار خواهد شد تا سازمان تربیت بدنى و شخص مهندس على آبادى رییس مجمع باشگاه درخصوص استعفاى اعضاى هیأت مدیره تصمیم گیرى کند.


مهر ـ عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با تأکید بر استعفایش از حضور در این سمت گفت: متأسفانه شرایطى در هیأت مدیره باشگاه به وجود آمده است که ترجیح دادم بیشتر از این بازیچه برخى رفتارهاى غیرقابل قبول آقایان نشوم و از حضور در این سمت استعفا کنم.

پرویز سرورى توضیح داد رییس سازمان تربیت بدنى از بنده دعوت کردند براى کمک و به سامان رساندن اوضاع باشگاه پرسپولیس در هیأت مدیره این باشگاه حضور پیدا کنم که بنده نیز با نیت خیر و برطرف کردن برخى مشکلات و ساماندهى اوضاع این باشگاه پذیرفتم.متأسفانه بعد از اینکه این مسؤولیت را قبول کردم شاهد برخى رفتارهاى غیرقابل تصور بودم که از جمله آنها مى توان به تشکیل نشدن جلسه هیأت مدیره به بهانه هاى مختلف اشاره کرد.سرورى ادامه داد: هدف من از حضور در هیأت مدیره کمک به برطرف شدن مشکلات فعلى باشگاه بود که متأسفانه استعفاى آقاى انصارى فرد تا حدودى وضعیت را آشفته کرد. در این بین تلاش کردیم با تشکیل جلسه هیأت مدیره وضعیت مدیرعامل را مشخص کنیم که بازهم شاهد برخى رفتارهاى غیرقابل قبول بودیم و جلسات هر بار به دلایل مختلف برگزار نمى شد.سرورى در جواب این سؤال که چه کسى اجازه برگزارى جلسات را نمى داد گفت: این را باید از ریس هیأت مدیره بپرسید که فکر مى کنم اکثر جلسات به خاطر حضور نیافتن ایشان برگزار نمى شد.سرورى در ادامه خاطر نشان کرد: قطعاً ادامه روند فعلى در باشگاه پرسپولیس لطمات جبران ناپذیرى به این تیم وارد خواهد کرد. خصوصاً اینکه پرسپولیس در مرحله حساس رقابت ها جام حذفى قرار دارد. به همین خاطر بنده ترجیح دادم در حمایت از مدیریت قبلى استعفا کنم تا شاید با حضور مجدد آقاى انصارى فرد این تیم بتواند حضور مقتدرانه اى در جام حذفى داشته باشد.نماینده مردم تهران در مجلس شوراى اسلامى با تأکید بر اینکه قصد نداشتم وارد برخى رفتارهاى سیاسى ناپخته شوم خاطر نشان ساخت : با توجه به اینکه برخى اعضاى هیأت مدیره به دنبال اهداف خاص خود بودند و شرایط پرسپولیس برایشان از اهمیت بالایى برخوردار نبود ترجیح دادم بیشتر از این بازیچه برنامه هاى آنها نشوم و به طور قطع از هیأت مدیره این باشگاه استعفا کنم.سرورى با تاکید مجدد بر اینکه رفتارهاى غیرقابل قبولى را از سوى برخى اعضاى هیأت مدیره شاهد بوده است گفت: نمى دانم پشت پرده سیاسى هیأت مدیره پرسپولیس چیست، اما آنقدر ساده لوح نیستم که بپذیرم آقایان در سفر هستند یا وقت نداشته اند که جلسات را برگزار کنند.وى ادامه داد: مى خواستند مرا بازیچه قرار دهند و به نوعى ما کیسه بوکس آنها باشیم. شعارها را باید ما مى شنیدیم و اتفاقات دیگر باید به نفع آقایان رخ مى داد. بنابراین بنده ترجیح دادم براى همیشه از حضور در این سمت استعفا کنم.پرویز سرورى درپایان تأکید کرد : احساس مى کردم آقایان از حضور من در هیأت مدیره راضى نیستند به همین خاطر استعفا کردم و فردا این استعفا را به هیأت مدیره باشگاه تقدیم خواهم کرد و حتى اگر مخالفتى هم با آن صورت بگیرد دیگر حاضر به بازگشت نیستم.




نظرات 1 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ http://mohandeshsh.blogsky.com

مثل همیشه عالی ی ی ی ی و....قرمززززززز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد