مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کعبی: حضور من و ایمان مبعلی در استقلال افسانه است

من‌ و استقلال؟! واقعاً‌ خنده‌دار است.
حسین‌ باز هم‌ باعث‌ شادى‌ قرمزها شد و با گل‌ زیباى‌ خود پرسپولیس‌ را به‌ سه‌ امتیاز دیگر رساند. کعبى‌ فرشته‌ نجات‌ پرسپولیس‌ است، این‌ لقبى‌ است‌ که‌ هواداران‌ پرسپولیس‌ به‌ او داده‌اند و او خودش‌ را براى‌ جام‌حذفى‌ آماده‌ مى‌کند.

برعکس‌ بازى‌ با صبا هم‌ تو خوب‌ بازى‌ کردى‌ و هم‌ پرسپولیس.
اگر مقابل‌ صبا خوب‌ نبودیم‌ به‌ خاطر این‌ بود که‌ دو روز تمرین‌ نکردیم‌ اما در بازى‌ با ملوان‌ همه‌ چیز براى‌ خوب‌ بازى‌ کردن‌ مهیا بود.
عملکرد پرسپولیس‌ در این‌ بازى‌ چطور بود؟
ملوان‌ در نیمه‌ اول‌ بهترین‌ بازى‌ را انجام‌ داد و باید چند گل‌ هم‌ مى‌زد، اما علیرضا حقیقى‌ آنقدر خوب‌ بود که‌ ما گل‌ نخوردیم، اما نیمه‌ دوم‌ براى‌ ما بود و و خیلى‌ خوب‌ بازى‌ کردیم‌ و باید سه‌ گل‌ مى‌زدیم.

چرا از ملوان‌ حمایت‌ مى‌کنی؟
بازى‌ ملوان‌ قابل‌تحسین‌ بود، آنها نیمه‌ اول‌ عالى‌ بودند و فقط‌ مشکل‌ آنها زمین‌ تختى‌ انزلى‌ است‌ و اگر کیفیت‌ این‌ زمین‌ مثل‌ زمین‌ آزادى‌ بود، آنها در کورس‌ بودند.

گویا با استقلالى‌ها مذاکره‌ کرده‌ای؟
من‌ و استقلال؟! واقعاً‌ خنده‌دار است. نمى‌دانم‌ این‌ شایعات‌ از کجا مى‌آید. روح‌ من‌ هم‌ از این‌ اتفاقات‌ بى‌خبر است. من‌ به‌ پرسپولیس‌ فکر مى‌کنم‌ و مى‌خواهم‌ با پرسپولیس‌ قهرمان‌ جام‌حذفى‌ شویم.

با ایمان‌ مبعلى‌ تماس‌ داری؟
نه، تماسى‌ ندارم!

مى‌گویند تو و ایمان‌ در استقلال؟
هر کجا باشم‌ ایمان‌ هم‌ هست، اما حضور ما در استقلال‌ افسانه‌ است‌ و تا به‌ حال‌ به‌ این‌ تیم‌ فکر نکرده‌ام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد