مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

رضایی:نیکبخت داد زد،من هم جواب دادم

درگیری شیث رضایی و علیرضا واحدی‌نیکبخت، تمرین دیروز پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار داد، البته رضایی معتقد است که رسانه‌ها بیش از حد این موضوع را بزرگ کرده‌اند.
رضایی با اشاره به این موضوع اظهار داشت: در تمامی تیم‌های دنیا این مسائل پیش می‌آید و مسئله‌ای غیرعادی اتفاق نیفتاده که بخواهیم روی آن حساسیت نشان دهیم. در یک صحنه به نیکبخت دیر پاس دادم، او داد زد و من هم جواب دادم تا درگیری لفظی پیش بیاید.
وی افزود: برخلاف مسائلی که مطرح شده، این درگیری باعث نشد تا تمرین تعطیل شود. دنیزلی من و نیکبخت را آشتی داد و بدون مشکل خاصی تمرین را ادامه دادیم. البته بعضی‌ها این موضوع را بیش از حد بزرگ کردند.
بعضی‌ها معتقدند که منظور نیکبخت در مورد خودخواهد بودن عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس، شیث رضایی است. او در این خصوص اظهار داشت: منظور نیکبخت من نیستم و در این مورد با او حرف زدم که از شخص خاصی نام نبرد. تا آنجا که می‌توانم به نیکبخت پاس می‌دهم ولی فراموش نکنید که او سمت چپ بازی می‌کند من سمت راست.
رضایی در خصوص دعوت به تیم ملی (ب) گفت: خوشحالم که کادرفنی مرا دعوت کرد و در بازی‌های غرب آسیا آنقدر پرقدرت ظاهر خواهم شد تا توسط قلعه‌نویی به تیم اصلی دعوت شوم. تا به امروز حضور در تمامی رده‌های ملی را تجربه کرده‌ام و حتی در تیم‌ملی (ج) هم بازی خواهم کرد چون پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار من است.
مدافع- هافبک پرسپولیس درخصوص بازی روز جمعه این تیم مقابل راه‌آهن گفت: برای ادامه روند صعودی خود، به طور حتم 3 امتیاز خواهیم گرفت.
نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ http://7love.blogsky.com

آقا برا پول در اوردن پایتم
چه کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد