مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

امارات ، اروپا شاید هم به پرسپولیس آمدم

ایمان مبعلی، ستاره ایرانی الشباب به تنهایی زمینه کسب امتیازات زیادی را برای این تیم فراهم کرد. ستاره الشباب در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال پیرامون وضعیتش در فصل آینده به نکات تازه ای اشاره کرد و اینکه با نیمی از پولی که از اماراتی ها می گیرد حاضر است در اروپا و یا حتی لیگ ایران بازی کند.

از بازی با النصر شروع کنیم.
بازیکنان ما در این دیدار عالی کار کردند. دو پاس گل دادم اما بیشتر از درخشش خودم، از پیروزی الشباب خوشحالم.


با وجود تلاش تو به نظر می رسد باز هم در جمع تیم های مدعی حضور ندارید.
در هفت روز گذشته آنقدر خوب تمرین کردیم که خودمان نیز انتظار برد النصر را داشتیم. به نظر من اگر از اول فصل مانند دیدار با النصر مقابل حریفان ظاهر می‌شدیم، حالا مدعی قهرمانی بودیم.

اما به نظر می‌رسد مکانی بهتر از ششمی را به دست نمی‌آورید.
بله، اگر بازی آخرمان را ببریم، مکان ششم را از آن خود می‌کنیم. این عنوان در مجموع برای مسئولان و هواداران تیم ما قابل قبول است. هرچند که سال قبل پنجم شده بودیم.

اما مکان ششمی برای ایمان مبعلی افتخاری به حساب نمی آید
سرمربی تیم ما از اول در مسیر بدی قدم گذاشت. او فکر می‌کرد قهرمانی راحتی به دست می‌آورد،‌ ضمن اینکه هیچ‌گاه رابطه عاطفی خوبی با بازیکنان برقرار نساخت. این موضوع لطمه زیادی به تیم ما زد و نهایتا تیم ما را از صدر جدول دور کرد،‌ هرچند که نمی‌توان منکر توانایی‌های فنی بیلاچی شد اما این موضوع در زمان مربی بعدی‌مان از بین رفت.

یعنی تنها این عامل مانع از حضور شما در بالای جدول شد؟
قصد توجیه ندارم اما بدشانسی یکی از بزرگترین مشکلات تیم ماست. در این فصل شاید بدشانس‌ترین تیم اماراتی ما بودیم. تغییر مدیریت تیم در تمامی رده‌ها که شامل سرپرست و حتی سرمربی تیم نیز شد، ما را از اهداف اصلی‌مان دور کرد. ضمن آنکه تیم ما در ابتدای فصل واقعا بازی‌ها را بد آغاز کرد.

نبودن مهرداد اولادی چقدر در این میان تاثیرگذار بود؟
مهرداد اولادی کمک بزرگی در گلزنی برای ما محسوب می‌شد چون تیم ما بازیکن تکنیکی زیادی ندارد. مهرداد در بازی‌های قبلی الشباب باعث می‌شد فشار زیادی از روی من برداشته شود. مضاف بر آنکه علاوه بر گلزنی اولادی در هر بازی 4، 5 خطای خوب در اطراف محوطه جریمه از حریفان می‌گرفت که تا حدود زیادی به نفع ما بود. با حضور اولادی واقعا آزادتر و بهتر بازی می‌کردم.

چرا مبعلی پس از مدت‌ها حضور در امارات به فوتبال اروپا فکر نمی‌کند؟
اصلا این‌طور نیست. باور کنید اگر شانس را داشته باشم، حاضرم با نصف پولی که در امارات می‌دهند، در اروپا بازی کنم اما فعلا این شانس برای من به وجود نیامده است.

حضور کاظمیان تا چه اندازه در الشباب صحت دارد؟
باشگاه سخت دنبال حضور اوست. امیدوارم کاظمیان به تیم ما بیاید چون مطمئنم مثلث ایرانی الشباب سال بعد همه تیم‌ها را غافلگیر خواهد کرد. در الشباب همه از شکل گرفتن مثلث تیم ما برای سال آینده صحبت می‌کنند و بی‌صبرانه منتظر آن هستند.

بحث حضور تو در پرسپولیس در ابتدای فصل مطرح بوئ کعبی هم کماکان اصرار بر حضور تو در پرسپولیس دارد؟
سال گذشته در صحبتی که با مدیرعامل پرسپولیس داشتم، به آنها گفتم حاضرم با نصف پول الشباب به پرسپولیس بیایم اما آنها نتوانستند این مبلغ را پرداخت کنند. من هم باید شرایط را درست بررسی کنم. آنها نیمی از پیشنهاد الشباب را هم نمی توانستند پرداخت کنند. به هر حال در این خصوص باید دید در آینده چه می شود. اگر اروپا نشد، پرسپولیس هم یکی از گزینه‌های من است،البته اگر توقعاتم را برآورده کنند.

سئوال آخر، به حضور تو در تیم‌ملی باز می‌گردد؛ به ایمان مبعلی در بازی‌های اخیر تیم‌ملی شانس بازی چندانی نرسید.
مطمئن باشید شرایط بازی در تیم‌ملی برای من به وجود خواهد آمد. در جام ملت‌ها بازی‌های مرا در تیم‌ملی می‌ب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد