مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تا عصر فردا منتظر می مانیم / شاید هم پرسپولیس قهرمان شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همانند همه فوتبالدوستان تا عصر فردا منتظر می مانیم تا اینکه چهره قهرمان لیگ مشخص شود.

مصطفی دنیزلی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر ذوب آهن با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: این برای اولین بار است که در فصل جاری به صدر جدول می رسیم که امیدوارم آخرین بار نباشد. تا عصر فردا و همین ساعت صدرنشین لیگ برتر خواهیم ماند پس از آن مشخص می شود که کدام تیم قهرمان می شود. ما هم منتظر همان لحظه هستیم شاید این تیم پرسپولیس باشد، شاید هم یکی از رتبه های دوم تا چهارم جدول را از آن خود کنیم.

وی با ابراز رضایت از نتیجه حاصله در دیدار برابر ذوب آهن خاطرنشان کرد: از این خوشحالم که روند رو به رشدی که تیم طی هفته های گذشته آغاز کرده بود ادامه پیدا کرد و توانستیم لیگ را به موفقیت به پایان برسانیم. متاسفانه اشتباهاتی را مرتکب شدیم که باعث شد شانس قهرمانی خود را به تیمهای دیگر بدهیم . به بازیکنانم این نکته را گوشزد کرده بودم که در فوتبال کسی که اشتباه می کند نباید از اشتباهات خود ناراحت شود.

دنیزلی دیدار برابر ذوب آهن را یکی از بازیهای جذاب تیمش خواند و افزود: هر زمان که به دیدار ذوب آهن می رویم بازیمان جذاب و پررنگ می شود که این متاثر از بازی خوب حریفان مان است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی عوض کردن شیوه و روش بازی دشوار است با این حال در شرایطی ایده آل به مصاف ذوب آهن رفتیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم گرچه در پاره ای از دقایقی نیمه دوم مرتکب اشتباهاتی شدیم که باعث به ثمر رسیدن گل تساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از بازی شاگردانش گفت: برای ما و هوداران پرسپولیس فصل جاری هنوز به اتمام نرسیده و دو هفته دیگر تا پایان رقابت های جام حذفی باید به مبارزه خود ادامه دهیم.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی گفت: از ابتدای فصل با هم بودیم و به خاطر این همراهی از شما تشکر می کنم. احتمال دارد 15 روز دیگر هم با شما باشم آن موقع پس از کسب جام حذفی از شما تشکر می کنم. من هم مانند شما منتظر بازیهای فردا می مانم تا قهرمان لیگ ایران مشخص شود.

دنیزلی تصریح کرد: همانطور که گفته بودم تیمهای استقلال و سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر صدر جدول را به ما دادند اما ما قدراین فرصت را ندانستیم و رقابت را به آنها داده بودیم.

وی با تاکید دوباره براین نکته که روز دوشنبه برای پرسپولیس روز خوبی خواهد بود گفت : در خصوص تمدید قرارداد بعد از جام حذفی صحبت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت دیدار برابر سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: این یک واقعیت است که دو تیم از بهترین های ایران به مصاف هم می روند. امیدوارم جمعه روز خوبی برای فوتبال ایران و پرسپولیس باشد.


نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

خب درسته که قهرمان نشدیم و خیلی هم حیف شد ولی خب همینکه روی ( اس ت ق ل ا ل ی ) های پر رو ٬ رو کم کردیم بسه. آقا امیر وقت کردی اون درخواست ما رو هم ببین. کف کردم.
فعلا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد