مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حاشیه

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در حالی با نتیجه 3 بر یک به سود سرخپوشان خاتمه یافت که این تیم توانست با توجه به این پیروزی پس از 1348 روز صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کند.

در ادامه دیدارهای هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر از ساعت 30/16 دقیقه امروز تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که حدود 15 هزار تماشاگر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

در زیر حاشیه های این مسابقه را می خوانید:

* 45 دقیقه پیش از آغاز مسابقه دو تیم برای گرم کردن بدنهایشان وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند.

* حضور داوران برای گرم کردن در زمین چمن باعث شد تماشاگران با شعار « داور با معرفت» آنها را تشویق کنند.

* انصاریفرد 5 دقیقه پیش از آغاز مسابقه وارد ورزشگاه آزادی شد و بلافاصله وارد زمین شد که در این بین تماشاگران مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را تشویق کردند.

* فداحسین مالکی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می کرد.

* پیش ازآغاز این دیدار محمدحسن انصاریفرد، مصطفی دنیزلی و اسکندری سرپرست پرسپولیس، با دسته گل به سمت کربکندی رفتند.

* فرشاد پیوس و احمدرضا عابدزاده هم در جایگاه ویژه نشسته بودند در این بین تماشاگران تنها عابدزاده را تشویق کردند اما به نظر می رسید آنها متوجه حضور پیوس در ورزشگاه نشده اند.

* تشویق حجازی و شعاردادن علیه صمد مرفاوی توسط تعدادی از تماشاگران پرسپولیس قابل توجه بود.

* تماشاگران پرسپولیس پس از گل اول این دیدار با تشویق تیم محبوب خود علیه تیم سپاهان شعار دادند و در شعارهایشان شکست را در دیدار روز جمعه هفته جاری قطعی می دانستند.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان این دیدار و رفتن به صدر جدول رقابتهای لیگ برتر به سمت تماشاگران رفتند و از آنها به خاطر حمایت هایشان تشکر کردند.

*لیدرهای باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی برای تحریک تماشاگران به منظور تشویق محمدحسن انصاری فرد انجام دادند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد