مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

> پرسپولیــــــــــس - سپاهــــــــــان <

پرسپولیس سپاهان

صد هزار قرمز
مقابل قطب زرد

یک سال بعد؛ انتقام

تاریخ: جمعه ۱۱/۳/۸۶ نیمه نهایى جام حذفى
ساعت: 16:30
ورزشگاه آزادى
میزبان: پرسپولیس
میهمان: سپاهان
ستاره احتمالى میدان: مهرزاد معدنچى (پرسپولیس)
تماشاگر احتمالى: ۱۰۰ هزار نفر
داور: محسن قهرمانى
کمک ها: حسین نجاتى و حیدر شکور
مصدوم: ابراهیم لوینیان (سپاهان)
محروم: علیرضا واحدى نیکبخت (پرسپولیس)



باور کنید این مسابقه از کل لیگ هم حساس تر است. مسابقه اى که تا قبل از آن ۲ تیم امید به صعود به فینال جام حذفى دارند و در پایانش ۵۰ درصد امیدها نقش برآب مى شود. این خصلت مسابقات حذفى است ولى وقتى پاى سپاهان و پرسپولیس در میان باشد قضیه بسیار متفاوت تر و پرهیجان تر هم مى شود.

بیشترین رویارویى ۲ تیم در کمتر از ۹ ماه اخیر متعلق به همین قرمزهاى تهران و زردهاى اصفهان است و در واقع فینال دوره گذشته جام حذفى به نوعى دیگر این بار در مرحله نیمه نهایى تکرار مى شود. آنجا اصفهانى ها به لطف ضیافت پنالتى ها قهرمان شدند و حالا پرسپولیس براى گرفتن انتقام هم کلى انگیزه دارد.

این مسابقه از هر لحاظ که بخواهیم حساب کنیم براى پرسپولیس حکایت مرگ و زندگى است. تمام امیدهاى آنها براى فصل آینده در گرو فتح جام حذفى است. کسب یک جام پس از ۵ سال، رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا و درآمدهاى مالى ناشى از جذب اسپانسرهاى اضافى و همچنین ادامه حضور محمدحسن انصارى فرد در نقش مدیرعامل باشگاه همه و همه مواردى هستند که تأثیر مستقیمى با فتح جام حذفى دارند و پرسپولیسى ها بر این باورند که سخت ترین مانع آنها همین تیم سپاهان است.
البته اصفهانى ها هم از چند ماه پیش تمام برنامه هاى داخلى خود را روى جام حذفى متمرکز کرده اند و با رایزنى هاى فراوان بازى با پرسپولیس را به بعد از لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انداختند تا بتوانند با آرامش ذهنى کافى به مصاف قرمزپوشان پایتخت بیایند اما شاید صعود به مرحله حذفى لیگ آسیایى و خستگى دیدارهاى فشرده اخیر کمى از شدت و حدت آنها کاسته باشد. سپاهان از آغاز سال ۸۶ و طى ۷۳ روزگذشته ۶ بازى بیشتر از پرسپولیس انجام داده است ولى فراموش نکنیم که در بعضى از بازیها لوکا به ذخیره هایش میدان داده تا اصلى ها را خسته نکند.جدا از ضربات پنالتى که جام حذفى گذشته را تحویل سپاهان داد این تیم اصفهانى طى ۴ مسابقه اخیر خود با پرسپولیس هرگز در جریان بازیها پیروز نشده است در حالى که قرمزها بازى برگشت لیگ را بردند و از این حیث یک گام نسبت به حریف خود جلوتر هستند.



شاید بزرگترین مزیت قرمزپوشان در بازى فردا انبوه تماشاگران ورزشگاه آزادى باشد که مدت هاست براى این مسابقه لحظه شمارى مى کنند و مى خواهند تیم محبوبشان ضمن انتقام گرفتن از سپاهان بالاخره بتواند مسیر خود تا پایان جام حذفى را به سلامت طى کند و دنیزلى امیدوار است که این تماشاگر عظیم فشار روحى منفى روى نفرات تیمش ایجاد نکند.

بزرگترین تخصص هر ۲ تیم حمله مستقیم به دفاع حریفان است با این تفاوت که سپاهان در عمق یک تیم متبحر و امتحان پس داده است که هر حریفى را مى تواند به زانو درآورد ولى پرسپولیس در حملات قطرى و ارسال از جناحین برتر از میهمان فرداى خود است.
دنیزلى طى ۴ مسابقه اى که پیش از این با سپاهان انجام داده شناخت کافى از این تیم پیدا کرده و مسلماً سرعت گیرى هاى متعددى از مرکز میدان تا محوطه جریمه خود ایجاد خواهد کرد تا جلوى حملات مستقیم حریف را بگیرد و درعین حال خیلى هم خوشحال است که در غیاب نیکبخت محروم معدنچى دوباره به فرم مطلوب خود برگشته چون براى عبور از دفاع خطى و بلندقامت سپاهان به سرعت و آمادگى کعبى و معدنچى نیاز مبرمى دارد.سرمربى ترکیه اى پرسپولیس باید براى این مسابقه حتماً تمرین پنالتى زدن بکند. قرمزپوشان در این فصل با احتساب فینال جام حذفى سال گذشته ۶ ضربه پنالتى را از دست داده اند و کسى نمى تواند منکر احتمال کشیده شدن این مسابقه به ضیافت پنالتى ها شود.فردا سپاهان روى فرصت طلبى عمادرضا، تحرک سیدصالحى و خلاقیت نورى براى گلزنى حساب ویژه اى باز کرده و دنیزلى هم امیدوار است به غیر از ۲ مهاجمش، حسین بادامکى هم درصدى از کیفیت مطلوب نیم فصل اول خود را بروز دهد چون پرسپولیس به گل نیاز مبرمى دارد و هر چه زودتر بتواند دراین مسابقه به گل برسد فشار کمترى از سوى خیل عظیم تماشاگرانش متحمل خواهد شد
نظرات 4 + ارسال نظر
sepahan جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ

4taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

میلاد جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.gangsta-rap.blogsky.com

درووود
نیمه اول خوب بود ولی بعدش....
آپ کردم با 15 تا آهنگ خداااااااااااااااا از Hichkas و یک FreeStyle جدید و
Hot از Hichkas که بعد از آزاد شدنش داده بیرون .

3تا آهنگ جدید و شاخ از Ahura . کاره جدیدشونه .
حتما بیا و دانلود کن.

منتظرت نظرت هستم عزیز
Go0d LuCk[گل]

زهرا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ

دیدی چه گندی زدن امیر

مصطفی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://osoolgara.blogsky.com/

شما هم شدید مثل این اصلاح طلب ها که هر وقت ضایع میشن(با عرض معذرت)یادشون میره سایت خبریشون رو آپ کنن.انشاالله سال بعد.(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد