مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دنیزلی هم رفت و شاید حداقال پرسپولیس 1 سال دیگر در انتظار جام

من این مطلب رو 2-3 روز بعد از بازی گذاشتم ولی نمیدونم چرا نیومد برا همین دوباره گذاشتم

پرسپولیس باخت و باز هم به سپاهان باخت تا همچنان این طلسم بر جا بماند.پرسولیس باخت و باز هم مشخص نشد چه کسی با چیزهایی مقصر بودند.

مدیر عامل،سرمربی،بازیکنان،داور،برنامه ریزی فدراسیون؟!؟!

مشخص نشد که چرا مصطفی دنیزلی سرمربی ترک پرسپولیس فرشید کریمی که مدت ها از میادین مسابقات دور بود و حتی مسعود زارعی که بیشتر از کریمی هم به میدان نرفته بود در سمت راست پرسپولیس توپ زد؟ویا چرا الونگ که دفاع مستحکمی به حساب می آید 2 دقیقه مانده به پایان بازی وارد میدان می شود؟و یا چرا کریم باقری نیمه دوم به عمق دفاع رفت در حالی که نیمه اول بسیار در خط میانی خوب بازی کرد،چرا بادامکی تعویض شد و کلا چراهایی که باعث شد آرزوی میلیون ها هوادار پرسپولیس به یک رویا تبدیل بشود.

شاید اگر حسین کعبی از ابتدا در ترکیب قرار می گرفت پرسپولیس امروز جام را بالای سر میبردو اگرها و شاید هایی که جزافسوس هیچ چیز دیگری باقی نگذاشت.حداقال این بازی میتواند به یک تجربه برای پرسپولیسی ها تبدیل شود.

شاید خیلی ها دنیزلی را مقصر این شکست تلخ می دانند ما نمی خواهیم از دنیزلی دفاع کنیم ولی او کسی بود که هوادارن را به استادیوم آورد و پرسپولیس را متحول کرد و فقط و فقط بدشانسی،بدشانسی و بدشانسی بزرگترین سد این تیم برای رسیدن به جامهای مختلف طی این 1 سال شد

دنیزلی کسی بود که پرسپولیس با او توانست پس از 3 سال با یک بازی زیبا و برتر حریف دیرینه اش را شکست دهد و دل میلیون ها طرفدار عاشق را شاد کند و کسی که فقط بدنشاسی موجب گرفتن 1 امتیاز از بازی برگشت با استقلال بود و کسی آن وقت دنیزلی را مقصر نمی دانست.

اگر بدشانسی هایی که بعد از بازی رفت مقابل استقلال دست به گریبان پرسپولیس نمیشد آن همه مصدوم و محروم شاید حالا پرسپولیس جام لیگ را به هوادارانش هدیه می دادشاید اگر بازی های 2-0 برده را با مساوی و یا باخت عوض نمی کرد حالا هواداران پرسپولیس به مرد ترک تبار پرسپولیس افتخار می کردند اگر اشتباهات داوری که به یک معضل تبدیل شده نبود پرسپولیس را امسال در جام باشگاههای آسیا میدیدیم.پس نمیتوانیم دنیزلی را مقصر اصلی بنامیم چون دنیزلی حداقال توانست اختلاف 12 امتیزای که با استقلال به وجود آمده بود را جبران کند و حداقل پرسپولیس بالاتر از استقلال در جدول قرار گیرد تا دهنه آقا صمد مرفاوی بسته شود گر چه هنوز اسقلال از نظر ایشان اول و سال دیگه هم تو آسیاست اشکال نداره فکر می کنم دچار توهم شده باشه !!

شایدحرف هواداری که می گفت بعضی از بازیکنان پرسپولیس قصد بازی کردن نداشتند و از قبل تعداد 4 گل خورده را تایید می کردند درست باشد! ولی هر چی بود تمام شد من مطمئنم هواداران پرسپولیس یک سال دیگر برای قهرمانی تیم محبوبشان صبر خواهند کرد تا رویای 6 ساله آسیا تمام شود. و ما هواداران نباید اجازه دهیم کسانی که از قبل برای پرسپولیس نقشه کشیدند و شاید همین نقشه ها باعث از دست دادن جام حذفی شد و منتظر همچین فرصتی بودند باز هم از آرزوی ما جلو گیری کنند.

پرسپولیس از همین حالا باید به فکر فصل آینده باشد تا به قدرت از همان اوایل صدر را سرخ رنگ کند و ما هواداران واقعی پرسپولیس که در تمام لحظه ها چه شادی و چه غم ها سوختیم و ساختیم باید حمایتش کنیم.درسته در بازی با سپاهان هم حمایت 100 هزار نفره پشت پرسپولیس بود ولی ... بازی برد و باخت دارد و قشنگی فوتبال هم به همین برد و باخت،لحظات شاد و غم انگیزش می باشد که زیبایش کرده.ولی اگر ما هوادار پرسپولیس هستیم و قلبا دوستش داریم نباید برامون برد و باخت اهمیت داشته باشه که پرسپولیس کجای جدول باشه ولی خوب انتظار هم داریم که مزد حمایتمان را بدهد و همچنین یک سال دیگر صبر می کنیم و با حمایت خود منتظر قهرمانی تیم محبومان می نشینیم.تیمی که اگر باز هم گرفتار بدشانسی و اشتباهات داوری نشود قطعا سال بعد جبران خواهد کردو در آخر برای تیم محبوبمان آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم که با جذب بازیکنان در حد پرسپولیس که به عشق هوادار بازی کند ،اردوهای آمادگی مناسب و . . . تیممان فصل خوبی را آغار کند و ختم به خیر به جام قهرمانی گردد.

-

. . . پرسپولیس اول بشی آخر بشی دوستت داریم . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد