مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت: در ایران تنها گزینه‌ من پرسپولیس است

علیرضا واحدی نیکبخت گفت: "در صورت ماندن در ایران تنها گزینه‌ من پرسپولیس است."

علیرضا واحدی نیکبخت در گفت‌وگویی اظهار کرد: "صحبت‌هایی درباره‌ حضورم در امارات و اسپانیا مطرح شده؛ اما، همه چیز در روزهای آینده قطعی می‌شود. اگر در ایران بمانم، قطعا گزینه‌ام پرسپولیس خواهد بود.

من با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده‌ام؛ نه با انصاری‌فرد. تا زمانی که در ایران باشم، تنها در پرسپولیس بازی خواهم کرد."

نیکبخت درباره‌ شایعه‌ حضورش در اسپانیا و نقل قولی که چند روز قبل در روزنامه‌ها به نقل از او انجام شده بود گفت: "من هیچ وقت چنین مصاحبه‌ای نکردم. هر خبرنگاری بگوید که شماره‌ من را دارد، به او جایزه می‌دهم. متاسفانه این گفت‌وگو را خودشان نوشته بودند. پس از جام ملت‌ها تیم جدیدم مشخص خواهد شد."

نیکبخت درباره‌ وضعیت خود گفت: "پس از مصدومیت در بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، تا امروز تمرین نداشتم؛ اما، به هر حال شرایطم خوب است. امیدوارم که بتوانم برای تیم ملی مفید باشم."

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی ایران در جام ملت‌ها امیدوار هستی گفت: "تیم ما جوان شده است؛ میانگین سنی تیم بسیار پایین است. تنها باید امیدوار باشیم که بتوانیم قهرمان جام ملت‌ها شویم."

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.diarymahdi.blogsky.com

سلام داش امیر
دیدی تروخدا چه جوری جام حذفیرو از ما گرفتن
لعنت به این فوتبال
ایشالا سال بعد همه رو می کنیم تو قوطی
به ما هم یه سر بزن
فعلا

حسین پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام. خوبی امیر جان. خسته نباشی. من یه پست زدم که حتما باید تا آخرش بخونی و نظر خودت رو بدی.
ممنون می شم.
منتظرمااااااااا.
فعلا.

مهرداد پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://7love.blogsky.com

سلام امیر
حتما ای دی من اد کن
کارت دارم
منتظرتم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد