مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تربیت بدنی و پروین مقصر جریمه یک میلیاردی دادگاه ورزش؟

«برای بررسی شکایت وکیل می‌گیریم»
بیادی: «در جلسه روز شنبه تکلیف مدیریت مشخص خواهد شد»
باشگاه پرسپولیس که در دوران مدیریت خطیب طی قراردادی با شرکت آلفا اسپورت کانادا متعهد شده بود که در یک تورنمنت در این کشور حضور پیدا کند؛ ظاهرا به دلیل عدم پایبندی طرف ایرانی به این قرارداد و پس از گذشت نزدیک به دوسال از این قرارداد، شرکت آلفا اسپورت با شکایت به دادگاه عالی ورزش خواستار روشن شدن تکلیف این قرارداد شده است.


سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه برای بررسی شکایت شرکت آلفا اسپورت کانادا در دادگاه عالی ورزش، وکیل استخدام خواهد کرد تا این موضوع را پی‌گیری کرده و احتمالا با طرف کانادایی توافق کند.

حسن بیادی، سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید این مطلب افزود: بله؛ ظاهرا چنین قراردادی وجود داشته است و ما نیز در جریان این قرارداد قرار گرفته‌ایم. خلف وعده‌ی مدیران سابق باعث ایجاد این شرایط شده است و در حال حاضر مجموعه‌ی باشگاه باید پاسخ‌گو باشد.

وی تصریح کرد: مدیر اسبق پرسپولیس قراردادی با طرف کانادایی بسته بود که بر اساس آن باید در یک تورنمنت کانادایی شرکت می‌کرد؛ اما، این اتفاق نیفتاده و آنها نیز شکایت کرده‌اند.

بیادی تاکید کرد: مدیران پرسپولیس باید همیشه به قراردادها پایبند باشند، چرا که عدم توجه به این قرارداد باعث شده است امروز پرسپولیس چنین وضعیت نابسامانی داشته باشد.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس گفت: برای پیگیری این موضوع وکیل رسمی استخدام خواهیم کرد، شاید هم با طرف کانادایی به توافق جدیدی دست یافتیم.

آنچه گذشت...
ماجرای همکاری و عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت آلفا اسپورت از زمانی شروع شد که مسئولان این باشگاه در زمان مدیریت حجت الله خطیب قصد داشتند برای برگزاری دو دیدار دوستانه راهی کانادا شوند. در قراردادی که بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آلفا اسپورت به امضا رسیده بود کلیه هزینه های این سفر برعهده شرکت فوق بود و برای برگزاری هر بازی مبلغ 25 هزار دلار نیز به باشگاه پرسپولیس پرداخت می شد.

این قرارداد درشرایطی به امضا رسید که تیم فوتبال پرسپولیس بنا بردلایلی موفق نشد در زمان مقرر راهی کانادا شود. در این مورد گفته می شود علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس به دلیل مشکلات مالیاتی ممنوع الخروج بود و به همین دلیل این تیم نتوانست در موعد مقرر راهی کانادا شود.

پس از اولین خلف وعده ای که مسئولان باشگاه پرسپولیس به شرکت کانادایی داشتند خبرهایی درمورد شکایت این شرکت از باشگاه ایرانی مطرح شد اما با تغییر مدیریت در این باشگاه مقررشده بود پرسپولیس تابستان سال گذشته راهی کانادا شود تا به قرارداد خود با این شرکت پایبند باشد.

مردادماه سال گذشته خبر اعزام تیم فوتبال پرسپولیس به کانادا مطرح شد و مسئولان باشگاه مقدمات لازم برای انجام این سفر را هم انجام دادند و برای قطعی شدن حضورشان در این کشور منتظر موافقت شورای برون مرزی شدند. این شورا در جلسه ای که روز 18 مرداد سال گذشته داشت با سفر تیم فوتبال پرسپولیس به کانادا مخالفت کرد.

سایت باشگاه پرسپولیس روز 18 مرداد سال 1385 با درج این خبر نوشت : « شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی در نشستی که امروز برگزار شد عدم موافقت خود را با اعزام تیم فوتبال پرسپولیس به کانادا اعلام کرد.تیم پرسپولیس قرار بود با هزینه اسپانسر اردوی آماده سازی خود را از اوایل شهریور ماه به مدت 10 روز در کانادا برگزار کند . طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار بود پرسپولیس در کانادا دو بازی دوستانه هم با تیم های بارسلونا اکوادور و آل استار کانادا برگزار کند. شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی پیش از این نیز عدم موافقت خود را با اعزام تیم پرسپولیس به آمریکا اعلام کرده بود.»

پس از دومین خلف وعده مسئولان باشگاه پرسپولیس این شرکت کانادایی با تنظیم و ارسال شکایتی به دادگاه بین المللی ورزش ( CAS) خواستار دریافت خسارت از باشگاه ایرانی شد. دادگاه ورزش نیز پس از بررسی های لازم در اولین رای خود باشگاه پرسپولیس را به پرداخت یک میلیون دلار خسارت محکوم کرد. هر چند که نزدیکان باشگاه پرسپولیس معتقدند این جریمه قطعی نیست و فعلا اعمال نخواهد شد.

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در صورتی که این تیم تابستان امسال بتواند برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی به کانادا سفر کند ، شرکت آلفا اسپورت از شکایت خود صرفنظر خواهد کرد تا یکی از مشکلات بزرگ باشگاه پرسپولیس حل شود. این روزنه امید در حالی برای فرار از جریمه میلیارد تومانی پرسپولیس فراهم شده که هنوز وضعیت مدیرعامل و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس و وضعیت این تیم برای فصل آینده مشخص نیست.

وی گفت: در جلسه‌ی روز شنبه (فردا) هیات مدیره در این مورد نیز بحث و بررسی خواهیم کرد. تکلیف مدیریت باشگاه نیز احتمالا در این جلسه روشن خواهد شد
نظرات 2 + ارسال نظر
کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

رضا چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام امیرجون.بی معرفت ما دو ماه پیش شما رو لینک کردیم چون عاشق پرسپولیسیم ولی شما این افتخارو به ما ندادید.منتظرتونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد