مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نقل و انتقالات . . . شایعه یا حقیقت ؟ !

میثم منیعی با 250 میلیون پرسپولیسی شد

میثم منیعی را می‌توان اولین صید حبیب کاشانی در فصل آینده لقب داد. منیعی صبح روز گذشته در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بعد از مذاکره با حبیب کاشانی توافق کرد که برای دو سال و در ازای دریافت 250 میلیون تومان به این تیم برود. حبیب کاشانی هم با موافقت پیشنهاد مالی منیعی مبلغ 150 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت به این بازیکن تحویل داد و باقی قراردادش در طول فصل پرداخت خواهد شد. با جذب منیعی، پرسپولیس با تعدد بازیکنان چپ‌پا روبه‌رو می‌شود و بعید نیست که مهرزاد معدنچی که گفته می‌شد به استقلال خواهد رفت از این تیم جدا شود.

-

-

قول مساعد جبارى به استیلى:هلند نشد، پرسپولیس!

با وجود تکذیب هاى پى در پى هافبک استقلال، وى در صورت عدم ترانسفر به هلند، به پرسپولیس خواهد پیوست. صحبت از مجتبى جبارى است. بازیکنى که این روزها در هلند به سر مى برد و برخلاف گفته هایش، در زمان حضور حمید استیلى در هلند، مذاکرات موفقى را با سرمربى احتمالى پرسپولیس انجام داده و در صورتى که با تیم هاى هلندى قرارداد نبندد، فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

-

-

نصرتى قبل از جام ملت ها پرسپولیسى مى شود؟!


مدافع ملى پوش کشورمان تا پیش از آغاز جام ملت هاى آسیا، به پرسپولیس خواهد پیوست. برخلاف صحبت هایى که درخصوص ترانسفر محمد نصرتى به اروپا یا انصراف پرسپولیسى ها از جذب وى- به خاطر آسیب دیدگى اش- به گوش مى رسد، نزدیکان باشگاه از توافق نهایى با این بازیکن خبر مى دهند و معتقدند که این مدافع تا پیش از آغاز جام ملت ها قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا خواهد رساند. ضمن اینکه پرسپولیسى ها خبر آسیب دیدگى کهنه محمد نصرتى را نیز صراحتاً رد مى کنند.
نظرات 5 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام.حتما بهم سر بزن.آپم ولی با بقیه پست ها فرق داره.اگه عنوان لینکمم تغییر بدی خوشحال میشم.ی سر بزنی می فهمی.مرسی

فاطمه چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://soori.blogsky.com

سلام.من یه پرسپولیسی تیرم.خوشحال شدم که وبلاگ شما رودیدم.من شما رو لینک کردم.به امید قهرمانی.موفق باشید

مصطفی جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ http://osoolgara.blogsky.com

آدرس جدیدmostafaalli.wordpress.com

رضا دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.آپم اگه به کلبه درویشی من ی سر بزنین خیلی خوشحال می شم

نم نم بارون پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://hasanroodbarian.blogfa.com

سلام امیر خان . جون من راست میگی ؟ داداش میثم من پرسپولیسی شد ؟ من عاشق پرسپولیس و پاسم . وقتی میبینم این دو تا بازیکن به هم میدن از خوشحالی ... . یادت نره پیش من هم بیای ها .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد