مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

گزارش تمرین کیش

مرجع خبری پرسپولیس: صبح امروز پنجشنبه تمرینات تیم پیروزی در اردوی کیش پیگیری شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه، بازیکنان تیم پرسپولیس صبح امروز در دو نوبت زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را انجام دادند. در نوبت اول تمرینات که از ساعت 6 صبح آغاز شد به تمرینات هوازی پرداختند و در مرحله بعدی تمرینات از ساعت 10 به تمرینات بدنسازی ، قدرتی و استقامتی پرداختند.

به گفته دکتر زرینه پزشک پرسپولیس در این اردو 18 بازیکن از جمله سپهر حیدری و میثم سلیمانی که از بازیکنان تازه وارد تیم هستند و همچنین علیرضا حقیقی که به تازگی قرارداد خود را باشگاه تمدید کرده است به همراه سایر بازیکنان حضور دارند.

بهادر عبدی نیز امروز پنجشنبه پس از ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال به اردو ملحق می شود. ضمن اینکه چند تن از بازیکنان تیم امید باشگاه در این اردو هستند و چنان چه نظر مربیان را از لحاظ فنی جلب کنند برای فصل آینده جذب خواهند شد.

دکتر زرینه افزود:به احتمال زیاد در هر روز سه نوبت تمرین خواهیم داشت که دو نوبت آن در ساعات 6و10 صبح و نوبت دیگر، ساعت 19 برگزار می شود. تمرینات صبح شامل تمرینات هوازی، بدنسازی، قدرتی واستقامتی و تمرینات بعد از ظهر کار با توپ است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی کیش و تأثیر آن بر روی تمرینات افزود: به دلیل گرمای هوا ساعات تمرینات را طوری تنظیم کرده ایم که بازیکنان دچار مشکلی نشوند .

زرینه در ادامه گفت: تمرینات بازیکنان تیم با نظم و برنامه ریزی خاصی زیر نظر کادر فنی دنبال می شود. کادر پزشکی تیم نیز تغذیه و سلامت بازیکنان را تحت نظر دارد تا مشکلی از نظر انرژی و سلامت بدنی برای بازیکنان پیش نیاید. بازیکنان تیم پرسپولیس پس از هر مرحله از تمرینات ، در محل اسکان خود ،هتل مریم کیش استراحت میکنند.

سوال اساسی این جاست در اوج گرمای تابستان سفر به گرم ترین نقطه کشور توجیهی می تواند داشته باشد؟!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد