مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بمب خبری:فرهاد مجیدی در پرسپولیس!

بمب‌ خبرى86 فرهاد و فرزاد در پرسپولیس!
مرجع خبری پرسپولیس: از ما نشنیده‌ بگیرید اما باخبر شدیم‌ باشگاه‌ پرسپولیس‌ پس‌ از آنکه‌ در به‌خدمت‌ گرفتن‌ آرش‌ برهانى‌ ناکام‌ ماند، اقدام‌ به‌ جذب‌ فرهاد و فرزاد مجیدى‌ کرد چرا که‌ عصر دیروز در دبى‌ نمایندگان‌ باشگاه‌ پرسپولیس‌ با فرهاد مجیدى‌ دیدار کردند و در خصوص‌ سرخپوش‌ شدنش‌ با او وارد مذاکره‌ شدند.
طبق‌ آخرین‌ اخبار رسیده، پرسپولیس‌ هم‌ فرهاد و هم‌ فرزاد را مى‌خواهد و تا حد زیادى‌ کار انتقال‌ این‌ دو برادر به‌ پرسپولیس‌ انجام‌ شده‌ و طرفین‌ به‌ توافقاتى‌ نیز دست‌ یافته‌اند. در خصوص‌ آخرین‌ وضعیت‌ فرزاد باید گفت‌ او در لیست‌ فروش‌ استقلال‌ قرار گرفت‌ و طبق‌ قانون‌ به‌ هر باشگاهى‌ که‌ بخواهد، مى‌تواند نقل‌ مکان‌ کند. از طرفى‌ فرهاد نیز شکایتى‌ را از باشگاه‌ النصر دبى‌ تنظیم‌ و آن‌ را به‌ فیفا ارسال‌ کرد تا به‌ شکایتش‌ رسیدگى‌ شود. ضمن‌ اینکه‌ وکیل‌ او در حال‌ حاضر در سوئیس‌ به‌ سر مى‌برد تا کارت آی تی سی موقت‌ او را دریافت‌ کند زیرا فیفا کارت او را به‌ طور موقت‌ صادر مى‌کند تا زمان‌ رسیدگى‌ به‌ شکایت‌ فرهاد فرابرسد. از همین‌ رو کارت‌ بازى‌ فرهاد تا 10 روز دیگر صادر مى‌شود و او بدون‌ مشکل‌ مى‌تواند با پرسپولیس‌ قرارداد امضا کند. البته‌ پیش‌ از این‌ صحبت‌ از حضور فرهاد مجیدى‌ در استقلال‌ بود اما به‌ یکباره‌ او مسیرش‌ را تغییر داد و با تیم‌ حریف‌ وارد مذاکره‌ شد. فرهاد مجیدی در آخرین دوره مربی گری ناضر حجازی در استقلال بازیکن محبوب وی بود و این دو تقریبا هم زمان از استقلال شدند.
این‌ در حالى‌ است‌ که‌ چندى‌ پیش‌ فرهاد پیشنهاد بسیار قابل‌ توجهى‌ از باشگاه‌ سپاهان‌ اصفهان‌ دریافت‌ کرد اما چون‌ به‌ دلیل‌ مشکلات‌ شخصى‌ و خانواده‌اش‌ نمى‌توانست‌ در اصفهان‌ زندگى‌ کند، قید این‌ پیشنهاد وسوسه‌انگیز را زد. ضمن‌ اینکه‌ وى‌ پیشنهادات‌ بسیار خوبى‌ نیز از قطر و امارات‌ داشت‌ اما آنها را رد کرد تا فصل‌ آینده‌ در پرسپولیس‌ بازى‌ کند.
هرچند هنوز دلیل‌ چرخش‌180درجه‌اى‌ او مشخص‌ نیست‌ اما اگر فرهاد و فرزاد مجیدى‌ را سال‌ آینده‌ با پیراهن‌ پرسپولیس‌ دیدید، زیاد تعجب‌ نکنید! چون‌ این‌ انتقال‌ تا حد بسیار زیادى‌ قطعى‌ شده‌ است.

توضیح: ما که نمی دانیم کاشانی این مهره های سوخته را از کجا پیدا می کند!
نظرات 1 + ارسال نظر
پویان اخلاصی چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.faral.ir

سلام دوست من!
امروز داشتم یه سری به وبلاگها میزدم که اتفاقی به وبلاگ شما برخوردم.
خوب فکر میکنم شما نسبت به کاری که انجام میدید به یه سایت نیاز دارید.
یعنی اینطور فکر میکنم که اگه کارتو تو یه سایت ادامه بدی خیلی موفق تر میشی!
نظرت چیه ؟
من خیلی خوشحال میشم بتونم تو این زمینه بهت کمک کنم
من سرور دارم.:
اگه می خوای سایت بزنی من بهت میدم و قول میدم خیلی دوستانه به کارت برسم چون واقعا دوست دارم بهت کمک کنم
حیفه به خاطر چند تومان جلوی توسعه کارت گرفته بشه
ولی مطمئنم وقتی خودت بیای قیمتا رو ببینی شکه میشی و هوس میکنی یه سایت بزنی
میتونی قیمتامو با بقیه مقایسه کنی. اون موقه مطمئن میشی که امکانات و خدمات و همچنین قیمت من از همه بهتره!
اگه سوالی داشتی میتونی باهام تماس بگیری
پویان اخلاصی:09354871672
فقط یادت نره من با چند تومانه ناقابل یه سایت با امکانات کامل و کاملا آماده بهت میدم.
ایمیل آی دی من هست:faral1386@yahoo.com
pouyan_ekhlasi@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد