مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پس از اخراج از جلسه با مدیر عامل استقلال

مجتبی جباری پس از جلسه نیمه‌کاره با مدیر عامل باشگاه استقلال اظهار کرد: امروز در دو جلسه متفاوت شرکت کردم، صبح امروز به دیدار کاشانی مدیر عامل پرسپولیس رفتم و در نشستی که داشتیم هر دو طرف شرایطمان را مطرح کردیم. به دلیل شناختی که از کاشانی داشتم و از روی ادب به دیدار ایشان رفتم و به وی گفتم که انتخاب نخستم استقلال است، کاشانی نیز به من تاکید کرد که در درجه اول باید تکلیف مذاکرات من با باشگاه استقلال مشخص شود.

وی ادامه داد: بعد از ظهر امروز نیز به باشگاه استقلال رفتم و در جلسه‌ای با حضور فتح الله زاده مدیر عامل و منزوی و امیری - معاونان باشگاه استقلال - شرکت کردم.

آنها از من خواستند تا شرایطم را بیان کنم و من نیز بدقولی سال گذشته مسوولان این تیم را یادآوری کردم و از آنجا که هنوز 50 میلیون تومان از فصل گذشته طلبکار هستم خواهان پرداخت طلب خود شدم.

جباری گفت: پس از بیان این مطلب فتح الله زاده من را به گروکشی متهم کرد و از من خواست جلسه را ترک کنم. با توجه به چنین برخوردی من شرمنده هواداران استقلال شدم و تصور می کنم در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، از آنجا که پرسپولیسی‌ها شرایط بهتری را برای من فراهم می‌کنند احتمال پرسپولیسی شدن من قوت گرفته است.

جباری در پایان گفت: تنها در صورتی که طی دو، سه روز آینده مسوولان باشگاه استقلال از رفتارشان با من عذرخواهی کنند، حاضر به بازگشت هستم در غیر این صورت به احتمال فراوان پرسپولیسی خواهم شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ http://amir.59.blogsky.com

سلام البته من امیدوارم که نگیره
چرا ترافیک هافبک درست میشه بعدشم اصلا معلوم نیست جباری بازکن بشو هست یا نیست

بازیکنی که از الان داره پرو بازی در می اره
بیاد تو تیم جنجال درست می کنه امید وارو بره همون استقلال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد