مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس برنده واقعی نقل و انتقالات

آنها که اشک‌شان در آمده بود و فریادشان به آسمان می‌رسید لابد این روزها خوشحالند و مسرور. پرسپولیس در یارگیری فعال شده و دیگر نمی‌توان این تیم را کم کار و بازنده و مغلوب فصل جا‌به‌جایی نفرات دانست. اول بازیکنی که آمد - و خوش‌قدم نیز بود - سپهر حیدری نام داشت. دفاع وسطی که هم آسمان و هم زمین محوطه مربوط به خودش را خوب پاک می‌کند. بعد محسن خلیلی به جمع قرمزها اضافه شد. یک مهاجم و بازیکنی که او را هم باید در ستون نفرات تیم دید. آیا پرسپولیس دانسته و حساب شده می‌خواست محوری‌ترین خط فرضی تیمش را تقویت کند؟ محمد نصرتی که آمد این گمان صد‌در‌صد بلکه دو صد‌در‌صد قوت گرفت، حالا پرسپولیس در مرکزی‌ترین نقطه خط دفاع خود یک زوج خواهد داشت.

فعلاً باید به تیم پرسپولیس نگاه کرد و چیره دستی‌اش در زمان نقل و انتقالات. خوردبین غروب روز یک‌شنبه هفت مرداد یکی دیگر از برگ‌های برنده‌اش را رو کرد:عباس آقایی انگشت اشاره دست راستش را قرمز رنگ کرد و آن را مقابل اسم خود در دفتر ثبت اسامی بازیکنان فصل 87-86 به کاغذ چسباند. پرسپولیس یک بازیکن دیگر هم گرفت که حتی می‌توانست در جام ملت‌ها عصای دست امیر قلعه‌نویی باشد. آیا حبیب کاشانی حالا حق ندارد اسامی تیم پرسپولیس را تماشا کند و از بابت تیمی که درست کرده از خودش راضی باشد.

کار خوب دیگر کاشانی حفظ "الونگ" بود و حالا پرسپولیس برای به میدان فرستادن 11 بازیکن خود دردسر دارد. از میان مهدی واعظی و فرشید کریمی، یک تن. محمد نصرتی، سپهر حیدری دو مدافع میانی. "شیث" دفاع راست و جلوتر از این سه نفر - که هنوز چشم‌شان در سمت چپ به جمال خوب بازیکنی روشن نشده است - الونگ الونگ و کریم باقری. قدرت دفاعی پرسپولیس به حداکثر می‌رسد. پژمان نوریرا احتمالا باید دفاع چپ حساب کنیم و فرزاد آشوبی را در میانه میدان می‌بینیم و برای خط حمله در کنار محسن خلیلی حسین بادامکی و نیکبخت نیز هستند و البته که در میانه زمین باید بهترین مکان را جهت استفاده حداکثری از عباس آقایی پدید آورد. چه جایی بهتر از پشت‌سر دو مهاجم. پرسپولیس چهار هافبکش را باید به شیوه مرسوم به روش الماس بچیند. اگر از بازی با اعداد خوش‌مان بیاید می‌توانیم بگوییم یک، دو، یک که معرف یک هافبک دفاعی، دو هافبک پاسور و توپ حمل کن و یک هافبک نفوذی است که این "یک" دوم همان عباس آقایی است که باید به خط حمله اضافه شده و بر مبنای فضاسازی حرکات پا به توپ و دریبل خود را به خط دفاعی حریفان تحمیل کند.

پرسپولیس مسابقه بی‌سر‌و‌صدا در فصل نقل و انتقالات را به سود خود تمام کرد. این تیم با این نفرات فقط یک هدف را باید نشانه بگیرد:اول شدن، قهرمانی و راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا.امسال بازی‌های دیدنی لیگ بسیار زیاد خواهد بود: استقلال، پرسپولیس، سایپا، سپاهان، پیکان، مس و استقلال اهواز. لیگ با هفت مدعی قهرمانی روبه‌رو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد