مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حاشیه دیدار دو تیم فوتبال پیروزی تهران و صنعت نفت آبادان

حدود ‪ ۲۰هزار تماشاچی آبادانی عصر روز پنجشنبه در بیست و پنجمین روز از مرداد ماه و در یک بعداز ظهر گرم، با دمای ‪ ۴۵درجه سانتیگراد جهت تماشای مسابقه دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و پیروزی تهران در ورزشگاه تختی آبادان جمع شدند.

گرمای هوا ، نبود آب آشامیدنی ، عدم بازی دلخواه بازیکنان نفت و از همه مهمتر واگذاری نتیجه به تیم حریف باعث شد تا تماشاچیانی که از هفت ساعت (ساعت ‪ (۱۲پیش در هوای سوزان انتظار برد تیم شهرشان را می‌کشیدند ، آن را عصبانی و پرخاشگر کند.

کوچکترین تصمیم داور و یا کمکهای او که بر ضد تیم نفت اعلام می‌شد بر خشم تماشاچیان می‌افزود و باعث می‌شد که آنها با فحاشی داور و همکاران او را متوجه اعتراض خود کنند.

در دقیقه ‪ ۲۵یکی از تماشاچی نمایان با پرتاب ترقه بسوی رفعتی کمک داور بازی موجب شد تا قاضی این مسابقه بازی را حدود سه دقیقه بازی را متوقف کرد.

تماشاچیان در دقیقه ‪ ۴۰بر این باور بودند که واعظی دروازبان پیروزی مرتکب خطای پنالتی شده و داور به نفع تیم تهرانی تصمیم گرفته از این رو از وی خواستند تا قضاوت عادلانه داشته باشد.

بعد از گل تساوی نفت دوباره رفعتی کمک داور بازی از افشاریان خواست تا بازی را به علت ناآرامی ، فحاشی و پرتاب شی توسط تماشاچیان متوقف کند ، که وی نیز بازی را چند دقیقه‌ای متوقف کرد.

در این بازی خداداد افشاریان چهار بار دست به جیب شد و با نشان دادن کارت به دو بازیکن پیروزی و دو بازیکن از نفت آنها را جریمه کرد.

کریم باقری بازیکن تیم پیروزی نیز به علت مصدومیت در دقیقه ‪ ۴۴زمین‌بازی را ترک کرد.

در این بازی هر دو مربی از حق سه تعویض خود استفاده کردند و تلاش نمودند تا یک بازی تماشاگرپسند ارایه نمایند.

صنعت نفت آبادان نتوانست با وجود امکاناتی مثل بازی درخانه، وجود حداقل ‪ ۲۰هزار تماشاچی که دایما با فریاد آبادان برزیلته تیم نفت را تشویق می کردند ، استفاده نماید و بازی را واگذار کر
نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://my-memento.blogsky.com

قرمزتهههههههههههه

امیر جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ http://amir.59.blogsky.com

سلام خوشگل شدی
راستی
مبارک باشه بشه هفته دیگه بریم استادیوم
قرمزته!

مهدی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://mh-pasargad.blogfa.com

سلام منم پرسپولیسی ام
وبلاگ جالبی داری
به وبلاگ من اومدی نظر یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد