مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس ضعف های زیادی دارد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس گرچه صنعت نفت آبادان را شکست داد اما دارای نقاط ضعفی است که در هفته های آینده برطرف می شود.

فرشاد پیوس با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار اف سی اظهار داشت: در هفته اول مسابقات لیگ برتر نمی توان در خصوص شرایط تیم ها اظهار نظری داشت، زیرا هنوز تیم ها به آمادگی و هماهنگی کامل نرسیده اند و برخی مربیان شناخت کافی از بازیکنان خود ندارد. باید حداقل دو تا سه هفته دیگر صبرکرد تا تیم ها در شرایط مسابقه قرار گیرند. پس از آن می توان گفت کدامیک توان قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

وی با اشاره به توانمندی تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی یاد کرد و افزود: این سه تیم به واسطه جذب نیروهای توانمند در فصل نقل و انتقالات و برطرف ساختن کاستی های شان ازمدعیان اصلی قهرمانی به شمار می آیند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط دو تیم سایپا و استقلال اهواز، گفت: قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته در فصل جاری تغییرات زیادی داشته اند و نتوانسته اند به جای بازیکنان اصلی خود که از این تیم جدا شده اند مهره جدید و جایگزینی جذب کنند. با این شرایط بعید به نظر می رسد در کوران رقابت با تیم های دیگر دوام بیاورند.

پیوس با اشاره به بازی تیم فوتبال پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، گفت : برای پرسپولیس در این بازی آنچه اهمیت داشت رسیدن به سه امتیاز بازی در آبادان بود. البته این تیم نقطه ضعف هایی هم داشت که از آن جمله می توان به عدم هماهنگی مدافعان در سیستم چهار دفاع خطی، ناهماهنگی بازیکنان در خط میانی اشاره کرد، البته این مشکلات چندان عمده نیست و با تمرینات مستمر برطرف می شود.

وی درخصوص شایعه حضورش در تیم فوتبال راه آهن گفت: برخلاف آنچه عنوان شده است هیچ مذاکره ای با مسئولان راه آهن نداشته ام . متاسفانه مطرح کردن این شایعات تنها تمرکز مربیان راه آهن را برهم می زند و باعث خلل در کار این تیم می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد