مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

عباس آقایى: پرسپولیس مدعى اول و آخر قهرمانى است

هافبک تازه وارد اما باتجربه پرسپولیس معتقد است که پیروزى این تیم در یک رویارویى سخت با صنعت نفت، حاصل فداکارى بازیکنان بوده است. عباس آقایى در این باره مى گوید: «بازیکنان ما بسیار فداکارانه بازى کردند و این مهم ترین اصل پیروزى ما بود. کار دشوارى بود اما با تلاش مضاعف بازیکنان در نخستین هفته ۳ امتیاز گرفتیم تا با روحیه اى دوچندان به استقبال دیدارهاى آتى برویم. البته با وجود کسب این پیروزى هنوز براى ارایه بازیهاى تماشاگرپسند و زیبا و در حد نام پرسپولیس فرصت داریم و هواداران مى توانند در هفته هاى آینده پرسپولیس واقعى و قدرتمند را ببینند.»
وى ادامه مى دهد: «باید اشتباهات فردى خود را به حداقل برسانیم. علاوه بر آن هنوز به هماهنگى ایده آل هم نرسیده ایم. البته فکر مى کنم براى رسیدن به هماهنگى فرصت کافى داریم و در طول رقابت ها مى توانیم ضعف هاى خود را از بین ببریم.» آقایى اما از عملکرد خودش در نخستین دیدار رضایت چندانى ندارد: «بازى نسبتاً ضعیفى ارایه کردم و اصلاً از خودم راضى نیستم. البته فکر مى کنم چون دیرتر از بازیکنان تمریناتم را شروع کردم هنوز فرصت نکرده ام با خصوصیت هاى دیگر بازیکنان آشنا شوم و به همین خاطر خوب کار نکردم ولى از این به بعد طورى کار مى کنم که پرسپولیس به من افتخار کند و از خرید من پشیمان نشود.»
آقایى در ادامه پرسپولیس را مدعى اول و آخر قهرمانى لیگ هفتم مى داند و درباره افشین قطبى نیز مى گوید: «او به زودى دانش و تجربه خود را به اثبات خواهد رساند.
او البته هنوز شناخت چندانى از بازیکنان تیم ندارد و نمى توان درباره عملکردش قضاوت کرد اما کادر فنى هماهنگى بسیار خوبى دارد و این مسأله آینده روشنى را نوید مى دهد و من معتقدم که پرسپولیس با این کادر فنى به موفقیت خواهد رسید.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد