مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قطبی: از حضورم در باشگاه پرسپولیس لذت می‌برم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از حضورم در پرسپولیس و کنار هواداران این تیم، لذت فراوان می‌برم.

افشین قطبی در گفت و گو با خبرگزاری اف سی، به شرایط پرسپولیس اشاره کرد و افزود: بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند. تمرینات در بهترین شکل ممکن انجام می شود.
وی درباره دومین مسابقه در هفتمین دوره لیگ برتر، عنوان کرد: مسابقه‌ سختی را برابر پگاه گیلان پیش روی داریم؛ اما به خوبی حریف را آنالیز کرده‌ام. اطمینان دارم پرسپولیس در آزادی پگاه را شکست خواهد داد.
سرمربی پرسپولیس گفت: نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت؛ حتی مقابل یک تیم دسته دومی نیز باید با قدرت بازی کنیم. این نکته را به تمامی بازیکنانم تاکید کرده‌ام.
قطبی درباره یکی از وظایف اصلی اش در پرسپولیس، عنوان کرد: آنالیز حریفان، از جمله مسئولیت‌های اصلی‌ من است. در واقع، آنالیزوری یکی از نکات مهم در فوتبال حرفه‌ای دنیا است.
دستیار سابق پیم وربیک در تیم ملی کره جنوبی راجع به استفاده از چند بازیکن در پست‌های غیرتخصصی، اظهار داشت: در پرسپولیس تنها پژمان نوری و حسین بادامکی در پست‌های غیرتخصصی بازی می‌کنند. برابر صنعت نفت از بهترین نفرات ما بودند و بنا بر صلاحدید کادر فنی، تشخیص دادیم در این پست‌ها بازی کنند.
قطبی درباره خط دفاع عنوان کرد: برابر صنعت نفت 2 گل خوردیم؛ اما قول می‌دهم با گذشت چند هفته، قوی‌ترین دفاع لیگ را خواهیم داشت. پرسپولیس مشکلی در این پست ندارد و تنها 2 مدافع میانی‌مان به هماهنگی بیشتری نیاز دارند.
وی با ابراز امیدواری برای قهرمانی در لیگ هفتم، تصریح کرد: امید زیادی به قهرمانی دارم و بارها به این نکته اشاره کرده‌ام. به عنوان یک مربی که در جوی کاملاً حرفه‌ای رشد کرده‌ام، حرف‌هایم را در شرایط کاملا منطقی بیان می‌کنم.
قطبی در باره شرایط حاکم در باشگاه تاکید کرد: زمانیکه در کره فعالیت می‌کردم، آرزوی کار کردن در چنین جوی را داشتم؛ بنابراین از حضورم در پرسپولیس و حضور پرشور هواداران این تیم لذت فراوان می‌برم.
وی به توان هجومی تیمش اشاره کرد و گفت: خط حمله پرسپولیس یکی از بهترین‌های لیگ برتر است. احساس می‌کنم گلزنی برای تیم‌ ما آسان است. در هفته‌های آینده، با هماهنگی محسن خلیلی و علیرضا واحدی نیکبخت و با بازیکنان تعویضی چون روانخواه و خرسندی، خط حمله درحالت ایده‌آلی قرار خواهد گرفت.
تیم پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر موفق شد صنعت نفت را در آبادان با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد