مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت : عاشق فردوسى پور و سوژه هایش هستم

هر چند خیلى ها سعى مى کنند علیرضا نیکبخت، چپ پاى محبوبپرسپولیسى ها را به حاشیه ببرند اما این بازیکن برعکس سال هاى نه چندان دور زرنگ تر و حرفه اى تر از آن است که خود را در گیر مسائل حاشیه اى کند . اودیروز از مطالب یکى از روزنامه ها بسیار دلخور بود و در این خصوص همچنین وضعیت پرسپولیس به سؤالات ما پاسخ داد.

۲ روز تعطیلى خوش گذشت؟

- بله، این تعطیلى خیلى خوب وبجا بود . بعداز برد شیرین وبا ارزشى کهمقابل پیکان داشتیم این ۲ روز تعطیلى خیلى به ما چسبید . البته در این مدت از تمرین غافل نبودم ودر هر ۲ روز تمرین سبک داشتم .

قبول دارى پیکان را به سختى شکست دادید؟

بله همینطور است . شرایط ما بازى به بازى سخت تر هم خواهد شد . الان وضعیت طورى شده که همه تیم ها آرزوى متوقف کردن پرسپولیس را دارند. این مسأله قطعاً کار ما را مشکل خواهد کرد


* فکر مى کنى بتوانید راه آهن را شکست دهید؟

- اصلاً دوست ندارم راجع به تیم راه آهن حرفى بزنم.

* به خاطر میثاقیان دوست ندارى در مورد راه آهن صحبت کنى؟!

- نه من کارى به میثاقیان ندارم . اگر امکان دارد در مورد تیم راه آهن وروش بازى اش از من سؤالى نکنید.

* پرسپولیس فصل پیش اگر به راه آهن نمى باخت، شاید مى توانست قهرمان لیگ شود، روز یکشنبه براى انتقام شکست دور رفت پارسال مقابل این تیم به میدان خواهید رفت؟

- کدام انتقام؟! آنها پارسال ما را شانسى بردند.

* بگذریم، این روزها برخى از روزنامه ها مسائلى در مورد تو عنوان مى کنند که قطعاً مورد رضایت تو نیست، در این رابطه صحبتى ندارى؟

-من ۲ سال است این صحبت ها را مى شنوم اما اهمیتى نمى دهم. مهم نیست، بگذارید هر چه مى خواهند بنویسند . هدف آنها این است که مرا وارد حاشیه کنند اما من هم آنقدر حرفه اى هستم که توجه اى به این مسایل نداشته باشم، فقط عنوان مى کنم که اگر کسى با من مشکل دارد نزد خودم بیاید وبه این مسائل نپردازد .

* فردوسى پور در برنامه ۹۰این هفته تو را سوژه برنامه اش کرده بود، این برنامه را دیدى؟

- بله. از قول من به فردوسى پور بگویید عاشق سوژه هایش هستم وخیلى دوستش دارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد