مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

میثاقیان به جز ضد فوتبال چیزی بلد نیست

پس از پایان بازی با راه‌آهن اکثر پرسپولیسی‌ها شیوه بازی حریف را به شدت مورد انتقاد قرار داده و بازیکنان راه‌آهن را به انجام ضدفوتبال متهم کردند. کریم باقری در خصوص این موضوع به خبرگزاری اف. سی. پرسپولیس می‌گوید: «آنها فقط دنبال حاشیه و ضدفوتبال بودند و روش دیگری برای بازی نداشتند.»

شما هم مثل دیگر بازیکنان پرسپولیس معتقدید که راه‌آهن ضدفوتبال بازی کرد؟


راه‌آهن بازیکنان بسیار خوبی دارد و با این مهره‌ها می‌تواند بهتر بازی کند اما همه میثاقیان را می‌شناسند. او فقط دنبال حاشیه و ارائه ضدفوتبال است و کار دیگری بلد نیست. همه دیدند که بازیکنان راه‌آهن مدام خودشان را به زمین می‌انداختند و با این شرایط تماشاگران هم بازی زیبایی را ندیدند.


شما راهی برای مقابله با تاکتیک حریف نداشتید.


راه‌آهن فقط ضدفوتبال بازی می‌کرد و با این شرایط موقعیت‌های زیادی داشتیم که هدر رفت. به نظر من راه‌آهن زیبایی فوتبال را گرفت و معتقدم میثاقیان از فوتبال فقط دلقک‌بازی را یاد گرفته. همه دیدند او کنار زمین چه حرکاتی انجام می‌داد.


برخی معتقدند پرسپولیس نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد ضعیفی داشت.


در نیمه اول بد بازی کردیم ولی نیمه دوم شرایط عوض شد و حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادیم. با اینکه راه‌آهن ضدفوتبال بازی کرد، ولی ما چند فرصت خوبی داشتیم که از دست دادیم.


این تساوی در روند حرکت پرسپولیس تاثیر منفی نمی‌گذارد؟


قرار نیست در تمامی بازی‌ها، برنده از زمین خارج شویم، درضمن این مسائل همیشه در فوتبال وجود دارد. بعضی مواقع بازی گره می‌خورد و هرچه قدر تلاش کنیم، به جایی نمی‌رسیم و در بازی با راه‌آهن این اتفاق برای پرسپولیس افتاد. تیم ما مشکل خاصی ندارد و در بازی‌های آینده روند صعودی را ادامه خواهیم داد.


فکر نمی‌کنی پرسپولیس احتیاج به جذب بازیکن جدید داشته باشد؟


در چه پست‌هایی؟


پرسپولیس در خط حمله، هافبک وسط و هافبک چپ بازیکن می‌خواهد و حتی افشین قطبی هم به این موضوع اشاره کرد.


سرمربی تیم، تصمیم‌گیرنده اصلی است ولی در 4 بازی قبلی که برنده شدیم، این حرف‌ها زده نمی‌شد. به نظر من پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد.


برخی معتقدند فاصله فنی بازیکنان ثابت و ذخیره پرسپولیس خیلی زیاد است.


من چنین عقیده‌ای ندارم چون بازیکنان نیمکت‌نشین هم خیلی خوب تمرین می‌کنند و مهره‌های توانمندی هستند.

مثل اینکه دوباره مصدوم شدید؟


در اواخر بازی طی برخوردی که با بازیکن حریف داشتم، از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و در دقایق آخر حتی نمی‌توانستم راه بروم.


به بازی مقاومت شیراز می‌رسید؟


فعلا باید فیزیوتراپی کنم. نمی‌توانم با قاطعیت در این مورد حرف بزنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد