مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حمایت هواداران از کاشانى در تمرین پرسپولیس

سرخپوشان همچون روزهاى قبل نیم ساعت زودتر از زمانى که قطبى تعیین کرده خود را به ورزشگاه مى رسانند. قرار است تمرین رأس ساعت ۱۵ آغاز شود. همه آماده اند و این بار حتى هواداران هم قبل از شروع تمرین اجازه ورود به ورزشگاه را کسب کرده اند. همه حاضرند به غیر از ۳ نفر. نیکبخت با هماهنگى کادر فنى به محل تمرین نیامده و کریم باقرى و پژمان نورى مصدوم هم فعلاً شرایط حضور در تمرینات گروهى را ندارند و اثرى از آنها نیست.
دیگر سرخپوشان، قبل از آغاز تمرین دقایقى به صحبت ها و توصیه هاى سرمربى گوش مى کنند و پس از آن به گرم کردن بدن هایشان مى پردازند. دروازه بانان البته برنامه اى جداگانه و متفاوت براى گرم کردن دارند. حقیقى و آشوبى هم که در تمرین روز قبل حضور نداشتند در میان بازیکنان دیده مى شوند و پا به پاى سایرین تمرین مى کنند. پس از گرم کردن و درحالى که در گوشه اى از زمین، عزیزیان به تمرین اختصاصى با مهدى واعظى مشغول است، سرخپوشان با دستور قطبى و زیر نظر او به پاسکارى درحال حرکت مى پردازند. حفظ توپ و پرسینگ بخش دیگر تمرین است و به توصیه قطبى ۲ دروازه در وسط زمین قرار مى گیرد تا بازیکنان در حین این تمرین، از نقاط مختلف زمین شوتزنى را هم تجربه کنند. قطبى تأکید بر اجراى بازى ساده دارد. او از بازیکنانش مى خواهد ساده بازى کنند و بدون انجام حرکات و پاسکارى هاى اضافه، یار خودى را پیدا کرده و توپ را به او بسپارند. در ادامه بازیکنان با نظر سرمربى در ۲ گروه قرار مى گیرند و در یک چهارم زمین و با یک دروازه به بازى فوتبال که بیشتر به حفظ توپ و پرسینگ شباهت دارد مى پردازند. قطبى باز هم تذکر مى دهد: «ساده پاس بدهید تا ضریب اشتباهاتتان پایین بیاید.»
در همین حین واعظى، رودباریان، خیرخواه، على عسگر و قنبرى زیر نظر مرزبان به مرور ضربات ایستگاهى و زدن پنالتى مشغول مى شوند و پس از پایان این مرحله، سرخپوشان به سرد کردن بدن هایشان مى پردازند. درحالى که اکثر بازیکنان مشغول سرد کردن هستند، واعظى، رودباریان، نصرتى، شیث و سپهر حیدرى همچنان به تمرین مى پردازند و ترجیح مى دهند به زدن ضربات پنالتى بپردازند.
محسن خلیلى و الونگ هم که از همان ابتدا جدا از سایرین به گرم کردن خود پرداخته و پس از ۳۰ دقیقه تمرین اختصاصى راهى رختکن شده بودند در دقایق پایانى تمرین وارد زمین شدند و زیر نظر کادر پزشکى به انجام تمرینات ویژه روى آوردند.
ناگفته نماند حدود ۷۰-۶۰ هوادارى هم که براى تماشاى تمرین به ورزشگاه آمده بودند براى بالا بردن روحیه تیم به تشویق بازیکنان، مربیان و حتى مدیرعامل پرداختند و البته گلایه هایى هم از سازمان داشتند. آنها معتقد بودند حالا که تیم از درون مشکل ندارد و خوب نتیجه مى گیرد، نباید تغییرى در کادر مدیریتى به وجود بیاید چرا که در این صورت تیم به حاشیه خواهد رفت.
کرى خوانى براى استقلال و بازى دربى و همچنین سر دادن شعارهایى علیه حجازى، قلعه نویى، برهانى و حتى عادل فردوسى پور، حاصل حضور تماشاگران در تمرین دیروز پرسپولیس بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد