مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قطبی: من‌ نگفتم‌ همه‌ تیمها را مى‌بریم، گفتم‌ قهرمان‌ مى‌شویم

سرمربى‌ پرسپولیس‌ یکی، دو روز پس‌ از تساوى‌ مقابل‌ راه‌آهن‌ درخصوص‌ این‌ بازى‌ اظهارنظرهاى‌ متفاوتى‌ نسبت‌ به‌ روز اول‌ دارد، ماحصل‌ گفتگوى‌ ما را با افشین‌ قطبى‌ بخوانید تا متوجه‌ منظور ما شوید.

وضعیت‌ پرسپولیس‌ را چگونه‌ مى‌بینید؟

پرسپولیس‌ هنوز صدر جدول‌ را در اختیار دارد و اتفاق‌ خاصى‌ رخ‌ نداده‌ که‌ بخواهیم‌ نگران‌ آن‌ باشیم، شما تصور کنید اگر پرسپولیس‌ فصل‌هاى‌ گذشته‌ از پنج‌ بازى‌ صاحب‌ سیزده‌ امتیاز مى‌شد چه‌ مى‌گفتند؟ نمى‌گفتند این‌ پرسپولیس‌ باورنکردنى‌ است؟!

حالا که‌ چند روز از بازى‌ گذشته‌ نظرتان‌ در مورد راه‌آهن‌ چیست؟

من‌ مى‌دانستم‌ راه‌آهن‌ تا این‌ حد دفاعى‌ بازى‌ مى‌کند و بازى‌ بسته‌ مى‌شود. ما یک‌ سرى‌ تغییرات‌ در مقابله‌ با سیستم‌ دفاعى‌ راه‌آهن‌ انجام‌ دادیم‌ که‌ چندان‌ مفید فایده‌ نیفتاد ولى‌ هنوز اتفاق‌ خاصى‌ رخ‌ نداده. من‌ نگفتم‌ همه‌ تیمها را مى‌بریم، گفتم‌ قهرمان‌ مى‌شویم‌ و هنوز هم‌ سر حرفم‌ هستم.

اما مى‌گویند نیمکت‌ پرسپولیس‌ پشتوانه‌ خوبى‌ براى‌ روزهاى‌ سخت‌ نیست.

نه، البته‌ احتیاج‌ به‌ یکی، دو بازیکن‌ خارجى‌ خوب‌ داریم‌ اما این‌ به‌ منزله‌ ضعیف‌ بودن‌ نیمکت‌ تیم‌ ما نیست، ما بازیکنى‌ مى‌خواهیم‌ که‌ در ترکیب‌ اصلى‌ قرار بگیرد نه‌ اینکه‌ نیمکت‌ ذخیره‌ها را پر کند و این‌ بازیکن‌ محتاج‌ بودجه‌ خوب‌ است.

اگر دوباره‌ به‌ تیمى‌ مثل‌ راه‌آهن‌ بربخورید؟

این‌ دفعه‌ دیگر کلک‌ راه‌آهنى‌ها را نمى‌خوریم، اگر تیمى‌ مقابل‌ ما قرار گیرد که‌ با شیوه‌ راه‌آهنى‌ها بازى‌ کند مى‌دانیم‌ چطور او را شکست‌ دهیم.

حتى‌ اگر خود راه‌آهن‌ باشد؟

بله‌ حتى‌ اگر خود راه‌آهن‌ باشد. منتظر دور برگشت‌ باشید تا صحت‌ ادعایم‌ ثابت‌ شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد