مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تکلیف کسانى که گفته اند تست دوپینگ نداده ام را روشن مى کنم

تیم هاى «پیروانى» مثل تیم هاى « میثاقیان» بازى نمى کنند!

نیکبخت : تکلیف کسانى که گفته اند تست دوپینگ نداده ام را روشن مى کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صبح روز بعد از بازى با را ه آهن اولین نفرى بودم که با حضور در آکادمى ملى المپیک آزمایش دوپینگ دادم.«علیرضا نیکبخت» در خصوص دیدار مقابل راه آهن، بازى این هفته مقابل مقاومت سپاسى شیراز و وضعیت پرسپولیس در آستانه این دیدار سخن گفت.

مثل اینکه خیلى از راه آهنى ها ناراحت بودى؟


- نه. هر چه بود تمام شد؛ اما آنها خودشان هم مى دانند که مقابل ما فوتبال بازى نکردند و هدفشان این بود که دفاع کنند و یک امتیاز بگیرند.


* مقصر اصلى را حتما میثاقیان مى دانى؟


بى شک مربى سیستم یک تیم را برمى گزیند و بازیکن نمى تواند به خواست خود دفاعى بازى کند. البته بعد از بازى درخصوص عملکرد راه آهن بهمیثاقیان معترض شدم اما به هیچ عنوان به کسى بى احترامى نکردم.


* کثیف خواندن فوتبال تیم میثاقیان بى احترامى نیست؟


- من این حرف را نزدم. برخى هر چه دلشان مى خواهد از طرف منمى نویسند. واقعا متاسفم که از زبان من اطلاعات اشتباه به هواداران مى دهند. پس ازبازى حرفهایى زدم و انتقاد کردم اما تا امروز۵۰ مصاحبه از من چاپ کرده اند.


* چرا عکس العملى نشان نمى دهى؟


- اتفاقا براى این کار برنامه اى دارم که به زودى خواهید دید. تماممصاحبه هاى خیالى را جمع کرده ام تا تکلیف خیلى ها را روشن کنم. حتى برخى در این مدت به من تهمت هاى ناروا نیز زده اند.


* منظورت قضیه دوپینگ و آزمایش بعد از بازى با راه آهن است؟


- بله. مى گویند با دکتر شریف هماهنگ کرده ام و آزمایش دوپینگ نداده ام. باید به این آقایان که چشم دیدن موفقیت و رشد من و پرسپولیس را ندارند، بگویم ساعت ۹ صبح اولین نفرى بودم که براى دادن تست دوپینگ به آکادمى ملى المپیک رفتم و جلوى دیدگان ده ها نفر آزمایش دادم.


* منظورت از بعضى ها که ضد تو هستند چه کسانى است؟


- وقتش شد به آنجا هم مى رسیم تا با آوردن نام آنها همه چیز را روشن کنم.


* از بازى هاى خودت در لیگ راضى هستى؟


- بله. چرا نباشم؟ فقط بعد از بازى با راه آهن براى این همه هوادار ناراحت بودم، چراکه سرمایه اصلى پرسپولیس و عامل پیشرفت من همین ها هستند. امیدوارم در بازى هاى بعدى بهتر باشم.


* بازى با مقاومت سپاسى را چگونه مى بینى؟


- مقاومت تیم بسیار خوب و بازیکن سازى است و امیدوارم مثل فصل گذشته مقابل این تیم جوان و پرانگیزه دچار مشکل نشویم.


* و اگر آنها هم دفاع کردند؟


مطمئن باشید تیم هاى تحت رهبرى پیروانى هرگز اینگونه بازى نمى کنند.


* چرا؟


- با پیروانى از نزدیک برخورد داشته ام و علاقه اى قلبى به ایشان دارم. در هر فصل چند بازیکن مى سازد و آخر فصل با انتقال آنها به تیم هاى دیگر، جوان هاى دیگر را وارد تیم خود مى کند که این کار در فوتبال ما به ندرت انجام مى شود.


* در این بازى گلزنى مى کنى؟


- همیشه سعى کرده ام در خدمت تیم باشم. اگر توانستم گل زنى هم مى کنم.


* هنوز هم مى گویى خلیلى مى تواند زوج خوبى براى تو باشد؟


بله. او بازیکن بسیار خوبى است و بازى در کنارش راحت است. البته تمامى بازیکنان تیم آماده و کارآمد هستند.


* اما بعضى از آنها در بازى بعدى غایب هستند؟


- آرزوى هر نیمکت نشینى است که براى خودنمایى فرصتى به دست آورد. اکنون این فرصت فراهم است. امیدوارم روز خوبى را سپرى کنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد