مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قطبی: وقتی تیمی نمی‌تواند پیروز شود، چرا به داوری ایراد بگیریم

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری اف. سی. پرسپولیس ، "افشین قطبی" با اشاره به عدم تمرکز تیمی در نیمه دوم بین بازیکنان پرسپولیس، افزود: در نیمه دوم بازی مقابل فجر سپاسی وقتی تمرکز لازم را در اختیار نداشتیم گل تساوی را هم خوردیم و پس از آن چیزی نزدیک به 15 موقعیت مسلم را یکی پس از دیگری هدر دادیم تا نتیجه تغییر پیدا نکند.



وی اضافه کرد: در طول 6 هفته کسب 4 پیروزی و 2 تساوی فکر می‌کنم آمار بسیار خوبی باشد که پرسپولیس از خود بر جای گذاشته و قطعاً ما برای ادامه روند صعودی خود از تساوی‌ها درس خواهیم گرفت.



قطبی با تمجید از عملکرد واعظی دروازه‌بان پرسپولیس یادآور شد: واعظی در طول این 6 دیدار عملکرد خوبی داشته و یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده است؛ باید فیلم مربوط به دیدار فجرسپاسی را بازبینی کنم تا بگویم او روی گل‌های دوم و سوم حریف مقصر بوده یا نه.



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اشتباهات داوری را همه جزئی از فوتبال دانست و تأکید کرد: این اشتباهات امکان دارد در تمام دنیا اتفاق بیفتد و وقتی یک تیم نمی‌تواند پیروز شود که نباید این مسائل را پیش بکشد.



وی در ادامه افزود: امکان دارد در طول چند دیدار اخیر پرسپولیس، داور در یک یا دو صحنه از زاویه دورتری بازی را نگاه می‌کرد و در این بین همه خطاهایی صورت گرفت، اما تیمی که زیبا فوتبال بازی می‌کند و نتیجه همه می‌گیرد نباید اشتباهات داوری را بزرگ جلوه دهد.



قطبی در پایان دلیل تعویض رضایی را تغییر تاکتیک تیم عنوان کرد و گفت: شیث رضایی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است و تنها در دیدار مقابل فجرسپاسی به دلیل تغییر تاکتیک مجبور شدم او را بیرون بیاورم و بازیکن دیگری را جانشین او کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد