مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

با موفقیت در پرسپولیس راحت‌تر به تیم ملی می‌رسم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرامش کنونی را بسیار دوست دارم و می‌دانم با موفقیت در این تیم، راحت‌تر به تیم ملی می‌رسم.


محمد نصرتی مصاحبه‌ای با خبرنگار خبرگزاری اف. سی. پرسپولیس انجام داد که در زیر می‌خوانید:



اف. سی. پرسپولیس : وضعیت پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 
خوب است. به نظرم اگر دو بازی که در تهران داشتیم با برد می‌گذشت، خیالمان خیلی راحت‌تر از الان بود.


اف. سی. پرسپولیس: دلیلش این نیست که دفاع کمی متزلزل شده است؟


فکر کنم در کار دفاعی باید دفاع کنیم؛ یعنی همه نباید چشمشان فقط به من یا سپهر باشد چون ما هیچ وقت دوست نداریم کم‌کاری کنیم.



اف. سی. پرسپولیس: پس کمی خط هافبک را مقصر می‌دانی؟

 
نگفتم که مقصر است چون واقعا خط هافبک ما باوجود آقاکریم و بازیکنان دیگر، بسیار زهر‌دار است و می‌تواند خیلی راحت فورواردها را تغذیه کند. به هیچ عنوان باید به دنبال مقصر نگردیم. فقط به قول آقای قطبی، انجام کارها در بعضی از اوقات به هم می‌خورد.



اف. سی. پرسپولیس: آیا واعظی می‌تواند خیال دفاع‌ها را از پشت سرشان راحت کند؟

 
چرا که نه، او دروازه‌بانی با فیزیک مناسب و با انگیزه بالا است. فکر کنم درست است که مقابل مقاومت چند گل خورد؛ ولی چندین گل هم گرفت.



اف. سی. پرسپولیس: آیا رودباریان چنین امتیازهایی ندارد؟

 
حسن دروازه‌ خوب و ملی‌پوش ما است؛ حتی سال‌ها کنارش برای پاس بازی کرده‌ام. امیدوارم دیگر مصدومیت سراغش نیاید؛ ولی در نکات فنی او هیچ حرفی نیست. همه او را می‌شناسد؛ همینطور فرشید کریمی و حقیقی. به نظر، کلکسیون بهترین دروازه‌بان‌ها را در پرسپولیس داریم.


اف. سی. پرسپولیس: چرا مقابل مقاومت سپاسی در هنگام گل خوردن، بر سر واعظی فریاد می‌زدی:


با واعظی نبودم؛ بلکه با هافبکمان بودم چون راحت فرصت داده بودند حریف هر ضربه‌ای دوست دارد، به سمت دروازه‌ بزند.



اف. سی. پرسپولیس: دیدار با پاس همدان را چگونه می‌بینی؟

 
پاس همدان یا هر تیم دیگری مقابل پرسپولیس یا استقلال، 90 درجه بهتر از بازی دیگر خود، بازی می‌کند چون قصد دارد اسمش روی زبان بیفتد.



اف. سی. پرسپولیس: مثل اینکه قطبی برای شما و سایر مدافعان تمرین ویژه‌ای در نظر گرفته ‌بود؟


در این هفته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم؛ حتی آقای قطبی و استیلی به صورت خصوصی راهنمایی‌هایی کرده‌اند که باید حتما در زمین پیاد کنیم.



اف. سی. پرسپولیس: مثلا چه موردهایی؟

 
آقای قطبی بارها تاکید دارد که اول نباید گل بخوریم. او مطمئن است تیمی که گل نخورد، راحت‌تر به گل می‌رسد؛

به همین علت، از ما خواسته که به هیچ عنوان با از دست دادن تمرکز، سیستم دفاعی را خراب نکنیم.



اف. سی. پرسپولیس: پس قبول داری در بعضی اوقات خط دفاعی تمرکز ندارد؟

 
بستگی دارد که چگونه آن را وصف کنید. توپی از سمت راست سانتر می شود و یک روز شانس با فوروارد طرف است و به شکل زیبایی توپ را داخل دروازه می‌کند. این تمرکز از دست دادن نیست. به نظر من منظور ایشان این است که دایم بتوانیم با حرف زدن و راهنمایی به یکدیگر کاری کنیم که دروازه‌بان گل‌هایی نخورد که روی تاکتیک حریف باشد.



اف. سی. پرسپولیس: معتقدی که بعضی بازیکنان برای خودش فوتبال بازی می‌کنند؟


فکر نکنم بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند و 70 هزار نفر تشویقش می‌کند، دوست ندارد تیمش نتیجه مطلوب نگیرد. به همین علت قصد دارد به هر طریقی که شده نمایش خوب و حتی گل‌زنی بکند. حال بعضی اوقات توپ داخل گل نمی‌رود و کاری‌ نمی‌توان کرد.



اف. سی. پرسپولیس: شاید تماشاگران دلیلی برای این مشکلات باشند؟


خواهش می‌کنم ما را با تماشاگران دچار مشکل نکنید. آنها سرمایه باشگاه و حتی فوتبال هستند. یکی از دلایلی که من یا امثال من به این تیم می‌آیند، همین تماشاگران خوب و خونگرم هستند.



فارس: آیا به نظر تو پرسپولیس می‌تواند 3 امتیاز را به نفع خودش تمام کند؟


بله، برای هر 3 امتیاز به میدان می‌رویم؛ اما نباید از شایستگی‌های تیم پاس همدان گذشت چون این مورد را بارها در هفته گفته‌ام. اسم پاس می‌آید حال و هوای دیگری دارم.



اف. سی. پرسپولیس: پس چرا از این تیم جدا شدی؟

 
پاسی که در آن بازی می‌کردیم، زمین تا آسمان با این پاس فرق دارد. فکر کردم در پرسپولیس بازی کنم، خیلی بهتر است.



اف. سی. پرسپولیس: بازی در پرسپولیس به جز تماشاگران و محبوبیت، چه خوبی‌های دیگری دارم؟


به نظر من با موفقیت در پرسپولیس، خیلی راحت‌تر به تیم ملی می رسم چون واقعا در این چند مدت که در خدمت پرسپولیس بودم، آرامش لازم را هم داشته‌ام.



اف. سی. پرسپولیس: پس هدف اولت حضور در تیم ملی‌ است؟


هدف هر بازیکنی است. با شرایط آرمانی که دارم، امیدوارم همیشه در بازی برای تیم ملی باشم که حتی بتوانم در جام جهانی آینده نیز برای تیم ملی خدمت‌ کند.


اف. سی. پرسپولیس: به نظر تو برای شروع تمرینات تیم ملی دیر نیست؟

 
فکر کنم خیلی از تیم‌ها حتی بازی‌ تدارکاتی و شرکت در تورنمنت‌های مختلف را شروع کرده‌اند؛ اما نباید فراموش کنیم انتخابات فدراسیون را داریم و می‌توانیم با موفقیت یک فرد ورزشی در این انتخابات، خیلی بهتر از گذشته برنامه‌ریزی کنیم.



اف. سی. پرسپولیس: در پایان اگر حرفی داری بگو؟

 
امیدوارم آقایان بیش از گذشته به فکر فوتبال باشند چون فوتبال ما بیش از این در آسیا و حتی فراتر از آن، حرف برای گفتن دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد