مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بادامکی: در سمت راست راحت تر هستم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در سیستم فعلی برای بازی در جناح راست راحت‌تر هستم.


حسین بادامکی در مصاحبه‌ با خبرنگار خبرگزاری اف. سی. پرسپولیس درباره دیدار با پاس همدان اظهار داشت: مسابقه سختی پیش رو داریم چون تیم‌ها مقابل با انگیزه بازی می‌کنند. نیاز به 3 امتیاز این دیدار داریم.

وی ادامه داد: به نظر من امتیازات اول فصل بسیار جدی است و امتیاز از دست دادن باعث می‌شود در انتهای فصل پشیمانی به وجود آورد؛ اما بازی سختی داریم و حریفان نیز تشنه پیروزی هستند.

وی افزود: بارها گفته‌ام در هر کجا که کادر فنی صلاح بداند، برای پرسپولیس به میدان می‌روم چون بازیکنی حرفه‌ای هستم. باید توجه به اینکه در سمت چپ بازی می‌کردم، کمی کم پرفروغ بودم.

بادامکی عنوان کرد: پس از بازی با مقاومت سپاسی که در سمت راست بودم، فکر کنم کمی راحت تر هستم. می‌توانم بازی که خودم قبول دارم، برای پرسپولیس انجام دهم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد