مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پاداش ویژه

با پیگیری علی سعیدلو رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، جلسه مشترک هیئت مدیره این باشگاه‌و محمد علی آبادی رئیس سارمان تربیت بدنی در دو روز آینده برگزار می‌شود.

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز پنجشنبه در دفتر دکتر سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس هیئت مدیره برگزار شد و اعضا در خصوص بازی هفته آینده تیم فوتبال پرسپولیس در برابر استقلال و دیگر مسائل جاری باشگاه مواردی را مصوب کردند.

حبیب کاشانی در خصوص مصوبات آخرین جلسه هیئت مدیره که دوساعت و پانزده دقیقه به طول انجامید گفت: اعضای هیئت مدیره در این جلسه مصوب کردند در صورت پیروزی تیم پرسپولیس در بازی مقابل استقلال پاداش ویژه‌ای به بازیکنان پرداخت می‌شود.

همچنین سعیدلو تامین هزینه سفر چهارده نفر از هواداران نمونه این بازی به عتبات عالیات را تقبل کرد.

*****
البسه و تجهیزات ورزشی شرکت آل اسپورت، تامین‌کننده البسه پرسپولیس در این فصل فردا به تهران می‌رسد
به این ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس در بازی دربی با لباس‌های طرح جدید به میدان می‌رود.

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس ضمن تایید این خبر از همکاری و مساعدت وزارت بازرگانی برای ترخیص این تجهیزات و البسه پیش از دیدار دربی خبر داد.

هرگاه پرسپولیس با لباس جدید به مصاف رقیب سنتی خود رفته، پیروز دیدار بوده است.

*****
سخنگوی تیم فوتبال پرسپولیس به تاکید هیئت مدیره باشگاه بر رعایت مسائل اخلاقی و اصول جوانمردانه در بازی یکشنبه اشاره کرد و افزود اعضای هیات مدیره همچنین از فعالیت‌های فرهنگی باشگاه از قبیل برگزاری مراسم احیاء در هتل لاله،تقدیر از جانبازان، تکریم ایتام، جمع خوانی قرآن در ورزشگاه آزادی تقدیر کردند و خواستار ادامه این روند از سوی باشگاه شدند در این جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه مهم‌ترین عامل موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس را دور کردن حاشیه از این تیم و هماهنگی مدیریت، هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس دانستند و بخاطر مهیا کردن این شرایط از حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه تقدیر و تشکر کردند.

*****
هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت رویارویی پرسپولیس و استقلال همواره برای فوتبالدوستان کشورمان و بخصوص هواداران ‪ ۲‬تیم از جذابیت خاصی برخوردار بوده است، این دیدار نیز این گونه خواهد بود. از ابتدای هفته جاری دوستداران ‪ ۲‬تیم با هیجان خاصی در انتظار شنیدن سوت آغاز بازی توسط داور اسپانیایی هستند.

ضیا عربشاهی افزود: شکی نیست که پرسپولیس تا به اینجای کار عملکرد موفقی داشته است. کسب ‪ ۶‬پیروزی از ‪ ۸‬بازی و قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی، طبیعتا کفه ترازو را به نفع سرخپوشان سنگین می‌کند. اما بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که شرایط دربی با تمام رقابت‌های لیگ تفاوت داشته و نباید خدای ناکرده اسیر غرور شوند.

استقلال تا به حال عملکرد خوبی نداشته و نتایج ضعیفی کسب کرده! این نتایج نباید سرخپوشان را گول بزند. چرا که تیم حریف برای اعاده حیثیت می آید.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در دهه ‪ ۶۰‬خاطرنشان کرد: کمبود یک هافبک با تجربه به معنای فرمانده در خط میانی استقلال کاملا به چشم می‌آید. سان جان بازیکنی است که هرگاه تحت فشار قرار می‌گیرد. قدرت تفکر و تمرکز را از دست می‌دهد.

منصوریان در بازی مقابل سپاهان با اشتباهات پیاپی که در پاس دادن داشت، عملا نشان داد آماده نیست. مجتبی جباری نیز ناآماده است و به خاطر مصدومیت‌های پیاپی با ترس به توپ ضربه می‌زند. بنابراین جای یک هافبک بازیساز در خط میانی آبی پوشان کاملا به چشم می‌آید. این در حالی است که بازیکنی چون کریم باقری در خط میانی پرسپولیس به تمام معنا یک لیدر و فرمانده است.

از سوی دیگر پرسپولیس باید فاصله خطوط سه گانه خود را حفظ کرده و به‌هنگام از دست دادن توپ با استفاده از تاکتیک پرس، در همان دقایق ابتدایی به گل برسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد