مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خلیلی: دربی را از دست نخواهم داد

محسن خلیلی در گفت و گو افسی پرسپولیس اظهار داشت:‌ هیچ بازیکن از بازی در دربی بدش نمی آید. به همین دلیل، اصلا دوست ندارم این دیدار را از دست بدهم.
وی عنوان کرد: شرایطم در روزهای گذشته بهتر شده است. فکر کنم کمی خیالم راحت شده که می‌توانم در دربی به میدان بروم.


وی ادامه داد: چون دربی حساسیت خودش را دارد و هیچ بازیکنی از بازی در آن بدش نمی‌آید، من هم اصلا دوست دارم به هر طریقی که شده، این مسابقه را از دست ندهم. به کمک دکتر زرینه، سعی خواهم کرد به شرایط آرمانی برسم تا شرمنده هواداران نشوم.
خلیلی تصریح کرد: برخی بازیکنان ناگهان قبل از بازی در دربی به دنبال حرف‌هایی می‌روند که با بازیکن تیم حریف رو در رو شوند و به قول معروف وارد حاشیه شوند. به نظرم، ممنوع المصاحبه بودن در پاره‌ای اوقاف مفید است تا تماشاگران هم با استرس روی سکوهای ورزشگاه ننشینند.
وی افزود: مطمئن باشید تا آنجا که می‌توانم، سعی می‌کنم گلزنی کنم؛ البته نباید فراموش کرد دفاع استقلال هم خوب است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد