مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

جشن وفاق و دوستی دربی بدون حضور تیم استقلال

جشن وقاق و دوستی قبل از دیدارهای تیم‌های پرسپولیس و استقلال جمعه شب بدون حضور مسوولان و بازیکنان تیم باشگاه استقلال تهران در محل هتل المپیک برگزار شد.

در این جشن که به دعوت مسولان تعاونی اعتباری شهر تهران برگزار شد، هیچ یک از مسوولان و بازیکنان تیم استقلال تهران حضور نیافتند.

در این نشست، مدیرعامل تعاونی اعتباری شهر تهران که حمایت‌کننده دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس است، با تبریک به مناسبت عید سعید فطر به طرحی در مورد حمایت از این دو باشگاه اشاره کرد.

دکتر علیرضا آذری افزود: تعاونی اعتباری شهر در نظر دارد که با ایجاد طرحی زمینه حمایت‌های مالی برای این دو باشگاه را فراهم آورد تا این دو باشگاه مهم ورزش کشور در آینده دغدقه خاطری در زمینه‌های مالی نداشته باشند.

وی اظهار داشت : تامین هزینه‌های این دو باشگاه برای دولت و اسپانسرها به صورت صددرصد امکان پذیر نیست و بار مالی فراوانی را به همراه خواهد داشت .

دکتر آذری افزود: باشگاه پرسپولیس و استقلال در هر سال بودجه‌ای حدود پنج میلیارد تومان نیاز دارند که تامین این مبلغ هم برای دولت و هم برای حمایت‌کنندگان سنگین است.

مدیرعامل تعاونی اعتباری شهر گفت: با طرحی که در این زمینه آماده شده است مقرر گردیده که حساب پس اندازی برای طرفداران دو تیم ایجاد شود.

دکتر آذری گفت: این حساب‌ها از سوی طرفداران دو تیم که حدود هفت میلیون نفر در کشور هستند، افتتاح و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت تا این عزیزان با واریز به این حساب‌ها هم دارای پس انداز باشد و هم بتوانند در جهت حمایت از دو تیم کمک بزرگی به دو باشگاه کرده باشند.

وی اظهار داشت: این دفترچه‌ها با دو رنگ قرمز و آبی است و چنانچه نیمی از طرفداران این دو تیم که حدود ‪ ۳/۵‬میلیون نفر را تشکیل می‌دهند در هر دفترچه مبلغی معادل ده هزار تومان پس‌انداز کنند، حدود ‪ ۳۵‬میلیارد تومان جمع آوری خواهد شد.

مدیرعامل تعاونی اعتباری شهر گفت: این در حالی است که مشکل این دو باشگاه با ‪ ۵‬میلیارد تومان حل خواهد شد.

دکتر آذری گفت: ما برای افرادی که پس اندازهای مختلفی بین ‪ ۱۰‬تا ‪۱۰۰‬ هزار تومان داشته باشند و یا ‪ ۱۰۰‬تا ‪ ۲۰۰‬و بالاتر از این مبلغ داشته باشند، هدایای متفاوتی در نظر خواهیم گرفت.

وی گفت: هدیه ویژه ما برای پس اندازهای با امتیاز بالا، یک توپ طلایی است که از این دربی تا دربی دیگر در نظر گرفته می‌شود.

در این مراسم حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران ضمن تبریک عید سعید فطر، از تعاونی اعتباری شهر که زمینه این جشن را فراهم آورد، قدردانی کرد.

کاشانی گفت: امشب در این جشن شاهد حضور تعدادی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس هستیم که از جمله می‌توان از محمد پنجعلی ، ضیا عربشاهی ، محسن آشوری، مجتبی محرمی، کرمانی مقام نام برد.

وی گفت: فردا ما میزبان بازیکنان تیم پرسپولیس در دهه پنجاه هستیم و امیدواریم که بتوانیم از این عزیزان تقدیر مناسبی بجا آوریم.

کاشانی در مورد دیدار روز یکشنبه اظهار داشت: تیم پرسپولیس با ‪ ۸‬بازی و کسب ‪ ۲۰‬امتیاز و هفده گل زده در شرایط خوبی قرار دارد و با میانگین ‪۲/۱‬ گل در هر دیدار بهترین خط حمله را دارد.

وی افزود: ما راهی جز پیروزی در این میدان نداریم و باید هر سه امتیاز این بازی را برای کسب قهرمانی این دوره بدست آوریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: جای درنگ نیست و کسب دو مساوی باعث از دست رفتن چهار امتیاز برای پرسپولیس شده است و ما در نظر داریم که دیگر امیتازی از دست ندهیم.

وی افزود: ما در هفته گذشته روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کرده‌ایم و امیدواریم با تدابیری که مربیان تیم در نظر گرفته‌اند، پیروز میدان در این دربی باشیم.

کاشانی در پایان از شهرداری تهران و تعاونی اعتباری شهر به دلیل حمایت‌های مالی تشکر و قدردانی کرد.

در این نشست قرار بود که دو تیم به منظور ایجاد وفاق و دوستی بین هواداران نشست مشترکی داشته باشند که به دلایلی تیم استقلال تهران از حضور در این نشست خوداری کرد.

در حاشیه
.................


**** مراسم نشست مشترک در ساعت ‪ ۱۹/۳۰‬با خواندن تلاوتی از قرآن کریم توسط حسن جوهرچی از قاریان سرشناس کشور آغاز شد.


**** اجرای برنامه‌های این جشن را شهریاری مجری توانمند سیمای جمهوری اسلامی برعهده داشت.


**** تعداد کثیری از مسوولان تعاونی اعتباری شهر تهران در این نشست حضور داشتند.


**** گفته می‌شد که قالیباف شهردار تهران در این نشست حضور خواهد یافت که تا پایان برنامه این امر محقق نشد.


**** هیچیک از مسولان سازمان تربیت بدنی در این نشست حضور نیافتند.


**** برنامه با اجرای موسقی سنتی و برنامه‌های سرگرم‌کننده انجام شد و تعدادی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس نیز در این نشست حضور یافته بودند.


**** در این مراسم از سوی مسوولان تعاونی اعتباری شهر از حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس تقدیر و لوحی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد