مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاشانی : می توانستیم برنده باشیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از تساوی تیمش در داربی گفت: مهم این است که پرسپولیس هنوز بدون شکست صدرنشین لیگ باقی ماند.حبیب کاشانی درباره‌ی این بازی اظهار کرد: اول از همه باید از تماشاگران تشکر و قدردانی کنم. آنها در طول مسابقه از پرداختن به حاشیه‌ها جلوگیری کرده و بیشتر به دنبال تشویق تیم خود بودند. این بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: بازی به خصوص در نیمه‌ی دوم بسیار جذاب و پر افت و خیز بود. دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند و هدف‌شان تنها کسب سه امتیاز بازی بود. به همین دلیل بازیکنان تمام انرژی و توانشان را در این دیدار صرف کردند. فکر می‌کنم تماشاگران خصوصا در نیمه‌ی دوم از بازی لذت بردند.
کاشانی تصریح کرد: ما می‌توانستیم برنده‌ی این بازی باشیم. به هر حال حساسیت در داربی بسیار بالاست و این مسئله برعملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته بود. بازی بسیار پایاپای بود و هر دو تیم به تناسب صاحب موقعیت‌های مختلف شدند.
وی درباره‌ی نتیجه‌ی این بازی اظهارکرد: به هر حال ما در هدف اول به دنبال کسب سه امتیاز بازی‌ها هستیم. هرچند در هر بازی شرایط ویژه‌ای به وجود می‌آید. بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی به کار گرفتند و تلاش آنها ستودنی است. مهم این است که پرسپولیس یکی از دو تیم بدون شکست لیگ است و هنوز با گذشت 9 هفته صدرنشین باقی مانده است.
کاشانی در پایان درباره‌ی نحوه‌ی بازی استقلال نیز خاطرنشان کرد: استقلال در این بازی نمایش خوبی داشت. آنها به مراتب بهتر از هفته‌های گذشته‌ی خود بازی کردند. بازیکنان استقلال انگیزه‌ی زیادی داشتند تا با پیروزی در این بازی نتایج نه چندان خوب خود در هفته‌های گذشته را جبران کنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
بدسکتور دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://badsector.blogsky.com

خدائیش گل خوردن از یه بازیکن ۲۰ ساله اونم از فاصله ی ۳۰متری خیلی هنر می خواد...
دمش گرم رودباریان... یاد و خاطره ی ساشا ایلیچ رو برامون زنده کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد