مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

به پرچم هاى سرخ احترام نظامى گذاشتم

نفس هواداران پرسپولیس در سینه حبس شده بود و آنها تا مرز شکست پیش رفته بودند ولى پرواز محسن خلیلى، پیام آور شادى بود تا سرخ هاى تهران، ناکام بزرگ لقب نگیرند. خلیلى که فصل قبل با پیراهن سایپا ۴ بار دروازه استقلال را باز کرد، این بار در دربى حساس پایتخت گلزنى کرد تا ناجى پرسپولیس لقب بگیرد.

او به اف سی پرسپولیس مى گوید: «دوست نداشتم ناراحتى هواداران پرسپولیس را ببینم، احساس بسیار خوبى داشتم که آنها با چهره غمگین ورزشگاه را ترک نکردند.»

فکر مى کردى به استقلال گل بزنى؟
< قبل از دربى مى دانستم که کار سختى در پیش دارم چون مدافعان استقلال به خاطر گل هایى که فصل گذشته به این تیم زدم با من یارگیرى مستقیم داشتند البته برایم فرقى نداشت که مقابل کدام تیم بازى مى کنم چون در هر بازى فقط به فکر گلزنى ام و خوشبختانه دروازه استقلال را هم باز کردم.
گل زدن در دربى چه مزه اى دارد؟
< همان طور که گفتم براى من فرقى ندارد که مقابل کدام تیم بازى مى کنم یا گل مى زنم البته از اینکه ۵۰ هزار تماشاگر پرسپولیس ناراحت ورزشگاه را ترک نکردند، خیلى خوشحالم.
پس از زدن این گل چه حسى داشتى، به چه چیز فکر مى کردى؟
< آن قدر خوشحال بودم که به چیز خاصى فکر نمى کردم، فقط از خوشحالى طرفداران پرسپولیس لذت مى بردم.
باز هم یک خوشحالى جدید رو کردى؟
< بازیکنان پرسپولیس براى طرفداران با تعصب این تیم حکم سرباز را دارند. من به رقص پرچم هاى سرخ احترام نظامى گذاشتم تا هواداران بدانند که چقدر آنها را دوست دارم.
همیشه مقابل استقلال گلزنى مى کنى، رمز موفقیت تو چیست؟
< دلیل خاصى ندارد. من در هر بازى سعى مى کنم که از کوچک ترین موقعیت ها استفاده کنم و خوشبختانه از تنها موقعیتى که نصیبم شد، استفاده کردم.
در اوایل بازى هم یک تک به تک را از دست دادى.
< در آن صحنه زاویه بسته شد و باز کردن دروازه سخت بود.
به نظر تو ضعف مدافعان استقلال در چه بود؟
< مدافعان استقلال خوب بازى کردند و اجازه نمى دادند که به راحتى صاحب توپ شوم. پیروز قربانى و صادقى جزو بهترین مدافعان ایران هستند ولى بازیکن اشتباه مى کند و من از تعلل مدافعان استقلال نهایت استفاده را بردم.
تساوى عادلانه بود؟
< این نتیجه براى پرسپولیس راضى کننده نبود ولى تساوى نتیجه عادلانه اى بود. هر دو تیم روى نقاط ضعف و قوت هم کار کرده بودند و این باعث شد تا بازى احتیاط آمیزى را شاهد باشیم.
چرا پرسپولیس ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شد؟
< مربیان تیم هم روى این موضوع بحث داشتند و نمى دانم چرا جریان بازى به این شکل پیش رفت. فکر مى کنم گل استقلال تیم ما را به هم ریخت ولى در مجموع محتاط بازى کردیم.
استقلال را چطور دیدى؟
< آنها هم خوب بازى کردند و راه هاى نفوذ را بسته بودند، البته استقلال هم محتاط بازى کرد و دیدید که نوازى و منیعى نفوذ نمى کردند.
حجازى بعد از بازى گفت که پرسپولیس مثل زمان کلانى و بهزادى بازى مى کرد و رو به بازى هوایى آورده بود.
< حجازى نظر خودش را گفته و براى او احترام خاصى قائلم ولى ما روى این تاکتیک کار کرده بودیم و مى دانستیم که استقلال روى هوا ضعف دارد. آنقدر روى دروازه حریف سانتر کردیم که در نهایت به هدف خود رسیدیم.
در یک صحنه نیکبخت به تو پاس نداد و مثل اینکه از دست او ناراحت شدى؟
< در طول بازى این مسائل پیش مى آید. نیکبخت درون محوطه جریمه صاحب توپ بود و حق را به او مى دهم که خودش ضربه بزند.
مى گویند شما با هم اختلاف دارید؟
< خیر، مشکل خاصى بین ما وجود ندارد.
به نظر تو گل نیکبخت درست بود؟
< فوتبال قوانین خاص خودش را دارد و کارشناسان داورى باید نظر بدهند ولى معتقدم گل نیکبخت سالم بود و اگر داور آن را مردود نمى کرد، شرایط بازى فرق مى کرد.
قبول دارى اگر مى باختید، پرسپولیس وارد بحران مى شد؟
< بله، واقعاً شرایط آزاردهنده مى شد ولى خوشحالم که گل تساوى را به ثمر رساندم.
به آقاى گلى فکر مى کنى؟
< تا زمانى که پرسپولیس صدرنشین باشد، من بدون استرس مى توانم به آقاى گلى فکر کنم. البته باید بگویم که موفقیت تیم از همه چیز مهمتر است.
قبول دارى که قطبى در این بازى تفکرات محتاطانه داشت؟
< دربى حساسیت هاى خاص خودش را دارد و باید به مربیان حق داد که شیوه اى احتیاط آمیز داشته باشند، همان طور که گفتم استقلال هم محتاط بازى کرد.
آرش برهانى یک موقعیت ایده آل را براى استقلال از دست داد، اگر این فرصت نصیب تو مى شد، آن را تبدیل به گل مى کردى؟
< آرش یکى از بهترین مهاجمان ایران است و در آن لحظه تصمیم درستى گرفت ولى رودباریان واکنش خوبى نشان داد، البته این را هم در نظر بگیرید که نصرتى سایه به سایه در پشت برهانى حرکت مى کرد.
رودباریان روى گل استقلال مقصر نبود؟
< من به خوبى این صحنه را دیدم و فکر نمى کنم او مقصر باشد. مدافعان ما روى روانخواه پرس نکردند و دید رودباریان هم کور شد تا او یک لحظه به سمت چپ برود، با این شرایط گرفتن شوت روانخواه کار آسانى نبود.
فکر مى کنى پرسپولیس قهرمان شود؟
< صحبت کردن در این مورد زود است.
حرف آخر …
< از تماشاگران متعصب پرسپولیس که تیم شان را ۹۰ دقیقه تشویق کردند، تشکر مى کنم. امیدوارم در بازیهاى آینده با گلزنى هایم آنها را باز هم خوشحال کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد